تیتر امروز

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

صدای پای شهرنو در «جدال قالیبافی‌ها و صبح ایرانی‌ها»

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

امیری: بعید می دانم رییس جمهور با استعفای ظریف موافقت کند

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.

کد خبر: ۲۱۴۵۷
۱۶:۳۳ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسینعلی امیری در جمع خبرنگاران در اهواز با اشاره به بحث استعفای ظریف عنوان کرد: آقای ظریف از وزرای بسیار خوب، مؤمن و پرتلاش دولت و یک دیپلمات کاملاً مسلط و کارکشته است.

وی با بیان اینکه آقای ظریف یک سرمایه ملی است، افزود: مقام معظم رهبری بارها از آقای ظریف به عنوان فردی مؤمن، انقلابی و متعهد نام برده و همچنین به طور کامل مورد اعتماد آقای رئیس‌جمهور است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: بسیار امیدواریم که آقای ظریف از استعفای خود انصراف دهد و بعید می دانم آقای روحانی با استعفای ایشان موافقت کند.

وی ادامه داد: دکتر ظریف در صحنه دیپلماسی اقدامات بسیار خوبی را در جهت تحقق منافع ملی انجام داده و گام‌های بزرگی در این زمینه برداشته است.

امیری همچنین با اشاره به بحث‌های مطرح شده در خصوص استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در حال حاضر هیچ استیضاحی در مجلس مطرح نیست.

وی عنوان کرد: استیضاح، تحقیق و تفحص و همچنین سوال، از وظایف نظارتی مجلس است و دولت نیز یک دولت قانون مدار است و همه حقوق نمایندگان مجلس را به رسمیت می‌شناسد.

وی ادامه داد: وقتی چنین مواردی مطرح می‌شود، وزرا در مجلس حضور پیدا می‌کنند و درباره مسائل مطرح شده، توضیحاتی را ارائه می‌دهند و مسائل را حل و فصل می‌کنند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی