تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

ولیعهد ژاپن: شیوه پدرم را در سلطنت پیش می‌گیرم

ولیعهد ژاپن که طی دو ماه آینده سلطنت این کشور را بر عهده خواهد گرفت می گوید اگرچه فکر کردن به آینده باعث می‌شود که او در خودش فرو برود اما قصد دارد در سلطنت رویه پدرش را در پیش بگیرد.

کد خبر: ۲۱۱۶۰
۱۰:۴۷ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آکیهیتو، امپراتور ژاپن که اکنون ۸۵ سال دارد، در سال ۲۰۱۶  اعلام کرد که قصد دارد به دلیل کهولت سن از سلطنت کناره‌گیری کند. طی دو قرن اخیر این نخستین بار است که یک امپراتور ژاپن از قدرت کناره‌گیری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، آکیهیتو در دوران قدرت خود تلاش کرده است که امپراتوری را به مردم نزدیک‌تر کند. حالا ناروهیتو، ولیعهد او نیز می گوید که قصد دارد در سلطنت خود همین رویه را پیش بگیرد.

آکیهیتو در ۳۰ آوریل از قدرت کناره‌گیری خواهد کرد و ناروهیتو یک روز پس از آن بر تخت قدرت خواهد نشست.

ولیعهد ژاپن در کنفرانسی خبری که یک روز پیش از سالروز تولدش برگزار شد، با اشاره به وظایفی که بر عهده خواهد گرفت، گفت: وقتی به آینده پیش رو فکر می‌کنم، خیلی جدی می‌شوم و در خودم فرو می‌روم. من برای مردم دعا می‌کنم و همیشه به آنان فکر می‌کنم و در خوشحالی و غم آن‌ها خود را شریک می‌کنم؛ همانطور که پدر و مادرم این کار را کرده‌اند.

با اینکه ناروهیتو متعهد شده است که سنت‌های خاندان سلطنتی را حفظ کند اما متعهد شده که همگام با جهان برای تغییر آماده خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی