تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

خاطره شنیدنی احمدی‌نژاد درباره مخالفان تعطیلات عید فطر!

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشین ایران در مصاحبه‌ای خاطره جالبی گفته از تعطیلات رسمی در ایران!

کد خبر: ۲۱۱۱۰
۱۲:۲۶ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - احمدی نژاد خاطره‌ای تعریف کرده از تعطیلات عید فطر:

«می خواستیم تعطیلات عید فطر را زیاد کنیم، گفتند تعطیلات ایران زیاد است و باید همین هم کم شود. گفتیم بابا این طور نیست، یک گروهی را انتخاب کردند که بشوند کارگروه و رفتند دو سال تحقیق کردند و جواب آوردند درحالی که با نیم ساعت سرچ گوگلی می شد اطلاعاتش را بدست آورد. دیدند من با ۶۴ روز کمترین تعطیلات را در دنیا دارد و ایران با ۷۷ روز کشور دوم است و باقی دنیا همه بالای ۱۰۵ روز تعطیلی دارند.

دیدند این نگرفت، ۸ نفر درباره این سخنرانی کردند که تعطیلات را زیاد کنیم مردم می‌روند گناه می‌کنند. گفتند یک ماه ملت عبادت کردند با این تعطیلات می روند گناه می کنند تمامش دود می شود.به انسانیتم بر خورد و گفتم مگر شما خودت گناه می‌کنی که مردم را این طوری می بینی؟ به چه حقی این حرف را می زنی و قضاوت می‌کنی اگر این در ذات خودت نیست؟

تازه این مردم بیچاره ما اگر تعطیلی داشته باشند چه کار می‌کنند؟ یک چادر می‌گذارند پشت پراید می روند لب یک رودخانه و نهایت چهار تالقمه ساندویچ کوکو می خورند که خانم خانه تا پای سفر در آشپزخانه برایش پای گاز بوده است.»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی