تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وریا غفوری: آدم باید با دیدن صف گوشت و مرغ شرمنده شود

مدافع استقلال می‌گوید هدفش از انتشار مطلب در صفحه مجازیش، پرداختن به مشکلات و دغدغه مردم بوده است.

کد خبر: ۲۱۰۵۰
۰۹:۲۵ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - وریا غفوری مدافع استقلال درباره پیروزی دو گله استقلال برابر پارس جنوبی اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم که البته من از بازی خودم راضی نبودم اما برد خوبی بعد از آن نتیجه بد در تبریز بود.

او درباره خراب کردن پنالتی‌اش گفت: خراب کردم و حرفی برای گفتن نیست. احمدی هم واکنش خیلی خوبی داشت.

غفوری در توضیحاتی درباره مطلب جنجالی‌اش در یکی از صفحات مجازی گفت: هواداران همیشه به ما لطف داشتند. من پستی در صفحه مجازی گذاشتم و هدفم از گفتن آن حرف، صحبت از درد مردم بود. منظور من گرانی بود و هدفم فقط همین بود. بعضی‌ها بد برداشت کردند و بعضی‌ها هم سواستفاده کردند. وقتی آدم صف گوشت و مرغ را می‌بیند، باید شرمنده شود. بسیاری از خبرنگاران وظیفه دارند از این صف‌ها خبر منتشر کنند تا وضعیت مشخص شود. من آدم سیاسی نیستم و فقط یک ورزشکار هستم. من دغدغه اجتماعی دارم و وظیفه‌ام گفتن این حرف‌ها است و تا آخر عمر آن را می‌گویم.

او درباره صحت شایعه دعوت شدن به حراست وزارت ورزش و این که گفته شده بود او دیگر حق انتشار مطلب در صفحات مجازی به جز موارد فوتبالی را ندارد، گفت: یک صحبت دوستانه‌ای بین ما بود. اگر قرار بود چنین چیزی اتفاق بیفتد آزادی بیان از بین می‌رفت.

مدافع ملی پوش استقلال درباره حمات سایر بازیکنان تیم ملی، استقلال و پرسپولیس از او تصریح کرد: همه به من لطف دارند و هدف آن‌ها ازحمایت من، دغدغه، مشکلات و درد مردم بوده است.

وی درباره شرایط تمرینی خودش و استقلال بیان کرد: شرایط من بهتر شده است و زمین مجموعه نفت تهران را در اختیار ما گذاشته‌اند و شرایط بهتر شده است.

مدافع استقلال درباره داوری گفت: نمی‌خواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم. هفته پیش که از داور تعریف کرده بودم، بازیکن حریف را اخراج نکرد. این هفته هم فکر می‌کنم داور با ما لج کرده بود که این‌گونه قضاوت کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
0
0
هر وقت فوتبالیست هایی که پولای بیت المال رو هر ساله میلیارد میلیارد به جیب میزنن اظهار شرمندگی کردند
اون وقت باید از مسیولینی که از چنین وصعیتی اگاهی دارند ولی اقدام نمیکنند باید انتظار شرمندگی داشت!
ما همش دور اختلاس های میلیاردی میچرخیم، اقا اون تموم شد رفت یا به جرمش رسیدگی میشه یا نه با رانت در میره!
ولی این حقوق نجومی بازیکنا چی؟ با کدوم منطق و استدلال؟ شما یک دستور پرداخت دیه از بیت المال در حق یک شخص اسیب دیده با علت نامعلوم یا شخص فوتی به علت مرگ نامعلوم میخوای بدی کلی اینور و انور و مسیول صندوق رو میخوای برای دفاع در دادگاه و اینور و انور کلی دردسر، ولی نگاه کنید برای یک کار، دیه چندتا ادمو هرساله دستمزد میگیرند! اخر هم نه جامی نه چیزی! بعد هم میگن امکانات نداریم، مربیمون خوب نبود، دستمزدمون کمه!، اسیب دیدگی داشتم و... ✌️
خجالت رو شما فوتبالیست ها باید بکشید گند کاری خودتون از همه بیشتره
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی