تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پزشکیان: این تصور که جامعه پزشکان خلاف‌کار هستند غلط است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ این تصور که جامعه پزشکان خلاف‌کار هستند و یا فرار مالیاتی دارند غلط بوده و در جامعه و مجلس چنین تصوری وجود ندارد.

کد خبر: ۲۰۹۸۰
۱۰:۵۱ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مسعود پزشکیان در جلسه‌ی علنی نوبت صبح امروز (چهارشنبه) در جریان بررسی لایحه‌ی بودجه‌ی ۹۸ و بند الحاقی یک به تبصره ۶ این لایحه که مرتبط با ملزم کردن پزشکان به استفاده از پایانه‌های فروشگاهی در سال ۹۸ بود بیان کرد: این که تصور شود پزشکان یا جامعه پزشکی خلاف کار هستند و فرار مالیاتی دارند اشتباه است و در جامعه و مجلس نباید چنین تصوری وجود داشته باشد که امروز نیز وجود ندارد. اگر مشکلی نیز وجود دارد به خاطر چارچوب قانونی است که ما آن را می‌نویسیم.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی