تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
استانداری تهران اعلام کرد:

برخی گدایان روزانه ۵۰۰ هزار تومان درآمد دارند

براساس گزارش ارائه شده در کارگروه اجتماعی استانداری تهران درآمد گدایان از روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان و برای باند‌ها و گروه‌های حرفه ای‌تر تا ۵۰۰ هزار تومان شناسایی شده است.

کد خبر: ۲۰۹۶۶
۰۹:۰۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حدود 13 دستگاه در موضوع آسیب های اجتماعی و ساماندهی متکدیان وارد شده اند که بهزیستی، فرمانداری تهران، شهرداری تهران، کمیته امداد، قوه قضاییه و نیروی انتظامی وظایف مهمی در این بخش با اقدامات هماهنگ کننده استانداری تهران به عهده دارند.

استاندار تهران در نشست با متولیان متکدیان اظهار داشت: برای نگهداری متکدیان جذب و شناسایی شده با نظر قاضی دادگستری و نیروی انتظامی در مدت زمان مشخص نیاز به مجوز قانونی است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: شهرداری مراکز خالی که در اختیار دارد برای نگهداری متکدیان جذب شده تا 600 نفر در نظر بگیرد.

استاندار تهران با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد و تشکل های مجوز دار و خوش نام و شناخته شده برای بازگشت اجتماعی متکدیان به بهزیستی معرفی شوند عنوان کرد: تامین مالی اقدامات پیش بینی شده از بودجه 97 از سوی وزارت کار، سازمان خدمات اجتماعی شهرداری، بهزیستی و استانداری تهران تامین می شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی