تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تعدادی تروریست با مواد انفجاری دستگیر شدند

ضربه سپاه به عوامل جنایت تروریستی زاهدان

News Image Lead

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از اقدام قرارگاه قدس در شناسایی و متلاشی‌کردن خانه‌های تیمی عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان، در سراوان و خاش و دستگیری آنان خبر داد.

کد خبر: ۲۰۸۶۳
۱۶:۲۹ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - در پی دستور سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پیگیری سریع و قاطع قرائن و سرنخ‌ها برای دستیابی به عوامل جنایت تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از پاسداران امنیت کشور و ملت گردید، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به‌فضل الهی و با همت و تلاش‌های مجاهدانه نیروی زمینی سپاه، با پیگیری سرنخ‌ها توسط نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس این نیرو، شب گذشته طی عملیاتی سریع و مقتدرانه چندین خانه تیمی در سراوان و خاش که برخی عوامل جنایت اخیر در آن استقرار یافته بودند، شناسایی، متلاشی و تروریست‌های مستقر در آن دستگیر شدند.

این اطلاعیه افزوده است: در این عملیات موفق، سه تن از تروریست‌ها دستگیر و 150 کیلوگرم مواد آماده انفجار و 600 کیلوگرم مواد انفجاری در حال ساخت و مقادیری سلاح و مهمات نیز کشف گردید.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه تروریست‌های دستگیرشده همان عواملی بودند که خودروی انتحاری عامل جنایت تروریستی اخیر در جاده خاش ــ زاهدان را تهیه، هدایت و پشتیبانی کرده‌اند، تأکید شده است: اقدامات سپاه در پیگیری سرنخ‌ها برای انتقام قطعی و کامل از هسته مرکزی گروهک عامل این جنایت، ادامه داشته و انتظار است با همکاری دولت و ارتش پاکستان این امر به‌سرعت محقق گردد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی