تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

عیدی کارکنان آماده است

آخرین وضعیت پرداخت عیدی کارکنان از این حکایت دارد سازمان برنامه و بودجه تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت عیدی را ابلاغ و خزانه نیز منابع لازم را تأمین کرده است؛ از این رو دستگاه‌ها می‌توانند با اعلام درخواست خود به خزانه‌داری مبلغ عیدی کارکنان را دریافت و به حسابشان واریز کنند.

کد خبر: ۲۰۳۳۶
۱۵:۵۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آن طور که نوبخت-رئیس سازمان برنامه و بودجه- اعلام کرده بود قرار شد عیدی کارکنان قبل از ۲۲ بهمن ماه واریز شود.

این در حالی است که آخرین پیگیری ایسنا از سازمان برنامه و بودجه در رابطه با روند پرداخت عیدی کارکنان با این توضیح همراه شد که سازمان برنامه و بودجه در هفته گذشته تخصیص اعتبار لازم برای پرداخت عیدی کارکنان را ابلاغ کرده است که در ادامه این فرایند خزانه داری کل کشور نیز منابع لازم را تأمین و اکنون عیدی کارکنان آماده پرداخت است.

بر این اساس هر دستگاه و وزارت خانه‌ای که از بودجه دولتی استفاده می‌کنند و به عبارتی عیدی بگیر دولت است می‌تواند با ثبت درخواست خود در خزانه داری وجه عیدی کارکنان را پرداخت کند.

بنا بر توضیحات سازمان برنامه و بودجه در همین راستا با اقدام مسئولان صندوق بازنشستگی برای واریز عیدی، تا آخر وقت امروز عیدی بازنشستگان صندوق بازنشستگی واریز خواهد شد.

گفتنی است طبق مصوبه هئیت وزیران عیدی کارکنان برای امسال یک میلیون تومان برآورده شده و در مجموع اعتبار حدود ۵۰۰۰ میلیارد تومانی برای این پرداخت از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شده است.

پیش از این قرار بود عیدی کارکنان به روال سال‌های گذشته همراه با حقوق بهمن ماه واریز شود که با تغییراتی قرار شد تا قبل از ۲۲ بهمن ماه پرداخت شود.
 
عیدی کارکنان آماده است
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی