تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.

ابوترابی فرد جایگزین ابراهیم رئیسی در تولیت آستان قدس رضوی خواهد شد

خبرها حاکی از آن است که ابراهیم رئیسی از اسفند ماه به عنوان رئیس دستگاه قضا معرفی می‌شود و حجت‌الاسلام ابوترابی فرد جایگزین رئیس در تولیت آستان قدس رضوی خواهد شد.

کد خبر: ۲۰۲۳۸
۱۰:۳۷ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - با رحلت آیت الله «سید محمود هاشمی شاهرودی»، رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، رهبر انقلاب در حکمی آیت الله «صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضائیه که سال پایانی مأموریت ده ساله خود در قوه قضائیه را می گذراند، به عنوان رئیس جدید مجمع و همچنین عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند تا زمزمه ها و گمانه زنی ها پیرامون انتخاب رئیس جدید قوه قضائیه قوت بگیرد.

 تاکنون برخی چهره ها برای ریاست قوه قضائیه مطرح شده اند، اما جدی ترین گمانه زنی ها در این رابطه پیرامون انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس احتمالی و جدید دستگاه قضایی بوده است. حتی در این باره پرسش هایی از دادستان کل کشور، سخنگوی قوه قضائیه و خود حجت الاسلام رئیسی پرسیده شده که تاکنون حداقل پاسخ هیچ کدام از آنها منفی نبوده است. این در حالی است که برخی خبرهای رسیده به دیده بان ایران، از این موضوع حکایت دارد که ابراهیم رییسی در اسفندماه به این سمت منصوب خواهد شد.

اما در همین ارتباط و جدی شدن ریاست رئیسی بر دستگاه قضا، گمانه زنی ها برای جایگزینی او در تولیت آستان قدس هم شدت یافته است. طبق آخرین اخبار رسیده از حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران و نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، به عنوان گزینه های جدی در این زمینه نام برده شده است.
 
منبع: دیده بان ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی