تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.
از سوی وزیر آموزش‌وپرورش صورت گرفت

ابلاغ برنامه مصوب زیر نظام راهبری و مدیریت نظام تعلیم و تربیت رسمی

News Image Lead

از سوی وزیر آموزش‌وپرورش برنامه مصوب زیر نظام راهبری و مدیریت نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران جهت اجرا ابلاغ شد.

کد خبر: ۱۹۶۰۷
۱۵:۲۵ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - سید محمد بطحائی، برنامه زیر نظام راهبری و مدیریت نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران مصوب نهصد و چهل و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش‌وپرورش را برای اجرا ابلاغ کرد.

بر اساس این گزارش؛ نظر به اینکه برنامه‌های مصوب این زیر نظام مبنای سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی کلیه واحدهای ستادی و استانی است، مقتضی است کارگروه‌های زیر نظام‌ها به‌ویژه کارگروه زیر نظام راهبری و مدیریت برای عملیاتی کردن برنامه‌ها اقدام کنند.

به گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش، در این ابلاغیه آمده است؛ از کلیه معاونت‌ها و سازمان‌ها انتظار می‌رود نسبت به بازنگری و اصلاح سیاست‌ها و برنامه‌ها، مطابق برنامه‌های مصوب، تلاش شایسته انجام دهند و با رصد مستمر روند اجرای برنامه، گزارش آن را به دبیرخانه شورای هماهنگی و اجرای سند ارائه کنند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی