تیتر امروز

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

تبلیغ کالای خارجی در رسانه ملی زیبنده نیست

کد خبر: ۱۹۶
۱۱:۰۴ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۷

دیدارنیوز - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تبلیغ کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می شود، در رسانه ملی زیبنده نیست.به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در دیدار با حسن میرزایی، رییس اداره صنعت،معدن و تجارت ورامین طی سخنانی گفت: اصنافی که اقدام به فروش کالای ایرانی می کنند به مردم معرفی شوند، تا مردم با حمایت از آن ها در جهت تقویت این اقدام تاثیرگذار باشند.

وی اضافه کرد: در این جهت نیاز است، محصولاتی که در ورامین تولید می شود و مردم می توانند، از آن استفاده کنند، نیز معرفی شوند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان این که طی سال های گذشته بارها در دیدار مسوولان اعلام کردم که چرا مجموعه های ورامین از محصولات خود شهرستان استفاده نمی کنند، گفت: مثلا باید محصولات لبنی ورامین در تمامی رستوران ها و مغازه ها مورد استفاده قرار می گرفت، تا به این مجموعه ها کمک می شد.

محمودی افزود: امروز باید همه مسوولان و مردم در کنار هم برای حمایت از تولید داخلی به میدان بیایند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اضافه کرد: تبلیغ کالای خارجی که مشابه آن در کشور تولید می شود، در رسانه ملی زیبنده نیست.

وی تاکید کرد: امروز باید موانع پیش پای تولیدکنندگان برای بهبود تولید مورد توجه قرار گیرد، در صورت حمایت از تولید، آمار بیکاری در ورامین کاهش پیدا می کند.

محمودی گفت: امروز تولیدکنندگان ورامینی نیازمند حمایت هستند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
0
0
تولید کنندگان همه شهرستانها نیاز به حمایت دارند
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۵
نه. فقط تولید کنندگان ورامین نیاز به حمایت دارند!!!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی