تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

سهم خواهی چند اصلاح طلب از وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهدید به استیضاح شد

کد خبر: ۱۹۴۳۸
۱۳:۴۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - صبح امروز در دفتر وزیر ارشاد جلسه‌ی تندی برگزار شده و سه نماینده مجلس منتسب به جریان اصلاح طلب، سیدعباس صالحی را تهدید به استیضاح كرده‌اند.

بنا بر خبر رسیده وکیلی، کواکبیان و حضرتي که هر سه از روزنامه داران منتسب به جریان اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید هستند، در دیدار امروز خود با صالحی، در مورد انتصاب معاون مطبوعاتی جدید به او اولتیماتوم داده‌اند.

آنها که در این سال‌ها از سهمی یارانه به روزنامه‌های خود انتقاد داشته‌اند، از موضع نمایندگی مطبوعات یک جریان سیاسی به صالحی گفته‌اند که «فردی اصلاح طلب را بر صندلی معاونت مطبوعاتی بنشانی تا حداقل قدر ما را بداند و سهم حمایت‌های ما از دولت را بدهد».

آنها گفته‌اند که گزینه‌های مطرح برای معاونت مطبوعاتی را قبول ندارند بویژه علی معزی که سبقه‌ی اعتدالی دارد و به ادعای آنها «اصلا توجهی به اصلاح طلبان ندارد».

این سه نفر وزیر را به استیضاح تهدید کرده‌اند و گفته‌اند در تصمیم خود تجدیدنظر کند، در حالی که صالحی به آنها گفته معزی با نظر رییس جمهور از شورای اطلاع رسانی دولت به وزارت ارشاد می‌آید چرا که روحانی، مشی اعتدالی او را در شورا قبول دارد و برای فضای مطبوعات کشور نیز مفید می‌داند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی