تیتر امروز

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

۶۶۱ خانوار محروم خراسان شمالی صاحب‌خانه شدند

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی از خانه‌دار شدن ۶۶۱ خانوار محروم تحت حمایت این نهاد طی ۹ ماهه امسال خبر داد.

کد خبر: ۱۹۲۶۰
۰۹:۳۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
دیدارنیوز - به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد با اشاره به اینکه ۵۰۸ خانوار روستایی و ۱۵۳ خانوار شهری طی امسال صاحب‌خانه شدند، تأکید کرد: تأمین مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد این استان است‌.

وی مسکن را مکملی مهم در توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت این نهاد برشمرد و افزود: برای احداث این واحدهای مسکونی شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی و منابع داخلی کمیته امداد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها هزینه شده است‌.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی با یادآوری اینکه ۹۸ واحد مسکونی روستایی نیز در حال تکمیل است که تا قبل از سال ۹۸ به مددجویان تحویل داده می‌شود، تصریح کرد: ۸۸ واحد شهری نیز در حال اتمام است که به‌زودی به مددجویان واگذار می‌شود‌.

الهی راد در ادامه به انجام تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویان در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: حدود یک هزار واحد مسکونی مددجویان شهری و روستایی نیز با کمک این نهاد تعمیر و بازسازی‌شده است‌.

‌وی در ادامه مسکن را امری جدی و اساسی در کمیته امداد عنوان کرد و یادآور شد: این نهاد سعی دارد از همه ظرفیت‌ها برای رفع این نیاز از مددجویان استفاده کند‌.

وی همچنین به مشارکت دستگاه‌های مرتبط و خیران مسکن‌ساز در ساخت مسکن محرومان تأکید کرد و این مهم را ازجمله خدمات ماندگار برای مردم دانست و افزود: پرداخت اجاره‌بها به مستاجرین نیز از دیگر خدمات این نهاد برای کمک به تأمین آرامش مددجویان است‌.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی