تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انتقاد تند نماینده مجلس سبزوار از روحانی: سلطان موز با شما چه نسبتی دارد؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: در فجر ۵۷ با سلاطین فساد، رشوه‌خواری، جیره‌خواری، رانت‌خواری، بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و تبعیض مبارزه شد اما اکنون چگونه عمل می‌شود؟

کد خبر: ۱۹۰۷۱
۱۳:۵۵ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۷

دیدارنیوز - حسین مقصودی در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) مجلس گفت: به رییس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت گل اهداء می‌کنم.

وی با بیان این که «این گل‌ها را تقدیم کردم چون وضعیت بازار گوشت و محصولات کشاورزی وخیم است» مدعی شد: در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا فساد بیداد می‌کند، سیاسی کاری سرلوحه دکتر بطحایی شده و برای بهبود وضعیت فرهنگیان فقط شعار می دهد و از رییس جمهور، تدبیر و  امیدی ندیدیم.

پس از این سخنان مقصودی، مسعود پزشکیان رییس جلسه، گفت: بی‌کاری مگر؟ این چه کاری است که انجام می‌دهی؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: نمایندگان و رییس‌جمهورِ عزیز اگر به راه امام (ره) و شهداء ایمان دارید دهه فجر ۵۷ را یادآوری می‌کنم. در آن مقطع با سلاطین فساد، رشوه‌خواری، جیره‌خواری، رانت‌خواری، بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و تبعیض مبارزه شد. علل هر واقعه را باید در حوادث گذشته آن جستجو کرد. آگاهی عمیق و ریشه‌دار از مسائل ۴۰ ساله انقلاب موجب توانمندی ما خواهد شد، دلیل اینکه امام  (ره) پرچم رهایی و آزادی را در کنار مردم بر دوش کشید و بر ضد شاه و فساد مبارزه کرد چه بود؟

وی ادامه داد: اگر شرایط امروز کشور را نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اوضاع خوب نیست و اگر خود را اصلاح نکنیم حتما دوباره دهه فجر ۵۷ با اصلاحات و اتکاء به مبانی امام و رهبر انقلاب همانند قیام ۹ دی ۸۸ تکرار می‌شود. رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها فرمودند با استکبار و استعمار مبارزه کنیم و امام (ره) هم فرمودند «آمریکا از انگلیس بدتر است و انگلیس از آمریکا بدتر و شوروی از هر دو آنها بدتر است» اما امروز به برجام و FATF  و دیگر اسناد استعماری و استکباری امید می‌بندیم.  آقای رئیس‌جمهور شما که امروز داعیه مبارزه با فساد و افشای مفسدان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، نگاهی به پرونده اطرافیان و نزدیکان خود بیندازید که سلطان موز چه نسبتی با شما دارد؟ نگاهی به پرونده‌های نزدیکترین افراد به خود و بعضا دختران معاونین خود بیندازید.

مقصودی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور شما به سبزوار آمدید و قول دادید خط آهن عملیاتی شود، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار ساخته شود و قول دادید جاده سبزوار به سلطان‌آباد دو بانده شود اما چرا خبری از این وعده‌هایتان نیست؟
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ممممم
|
Sweden
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۲
0
2
عالیییییییی
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
2
درود بر مقصودی دمت گرم داداش
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی