تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

پامپئو دیدارهایش با مقامات اماراتی را مثمر ثمر خواند

ولیعهد ابوظبی با وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد و در جریان این دیدار دو طرف به بررسی روابط و همکاری دوجانبه و همچنین پرونده‌های مهم و مشترک پرداختند.

کد خبر: ۱۸۴۶۹
۰۹:۴۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی در جریان دیدار با مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا درخصوص زمینه‌های همکاری میان دو کشور و راه‌های تقویت و توسعه آن در جهت خدمت به منافع استراتژیک ملت آمریکا و امارات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پامپئو و محمد بن زاید آل نهیان همچنین به بررسی شماری از پرونده‌ها و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز همکاری دو کشور در برقراری امنیت و ثبات در منطقه پرداختند.

وزیر خارجه آمریکا در صفحه شخصی خود در توییتر، دیدارش با رهبران امارات را "ثمربخش" توصیف کرد.

وی در ادامه افزود: در جریان دیدار با رهبران امارات مذاکراتی درخصوص صلح یمن، تحولات سوریه و پرونده‌های دیگر داشتیم که این مذاکرات "مثمرثمر" بود.

طرف آمریکایی و اماراتی بر حمایت‌شان از مارتین گریفیث، فرستاده ویژه سازمان ملل به یمن تاکید کردند.

پامپئو در جریان این دیدار به بررسی توسعه روابط دوجانبه به ویژه در زمینه تجارت و سرمایه‌گذاری پرداخت.

وزیر خارجه آمریکا  پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور اعلام کرد که حدود ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه عقب‌نشینی کرده‌اند، در چارچوب تور سفر منطقه‌ای خود به امارات سفر کرد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی