تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

۴۰۰۰ متکدی تنها در ۲۰۰ نقطه تهران

کد خبر: ۱۸۳۴۲
۱۲:۱۶ - ۲۰ دی ۱۳۹۷
دیدارنیوزـ فرماندار تهران با اشاره به شناسایی متکدیان در نقاط مختلف، گفت: چهار هزار متکدی در تهران در حدود ٢٠٠ نقطه شناسایی شده‌اند که از این تعداد دوهزار نفر کودک هستند.

به گزارش عصر تشکل، عیسی فرهادی، فرماندار تهران با اشاره به  شناسایی متکدیان در نقاط مختلف، اظهار داشت: چهار هزار متکدی در تهران در  حدود ٢٠٠ نقطه شناسایی شده‌اند، از این تعداد دوهزار نفر کودک هستند که ١٢٠٠ نفر از آنها اتباع اند و به طور کلی ٣٠ درصد متکدیان تهران متعلق به تهران و بقیه مربوط به شهرستان‌ها هستند.

فرهادی رسیدگی  به امور آسیب‌ها و متکدیان  را از وظایف مهم دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: ١٢دستگاه طبق قانون شورای عالی اداری موظفند به این امور رسیدگی کنند، مجتمع فوریت‌ها مدتی فعال بود اما اکنون فعالیت آن رضایت بخش نیست.

وی ادامه داد: شهرداری، بهزیستی، دستگاه قضایی و بهداشت و درمان نتوانسته به خوبی وظایف خود را انجام دهند؛ به طور مثال شهرداری در مدتی کوتاه معاونت اجتماع خود را سه مرتبه تغییر داده است. بهزیستی روزانه دو نفر کودک متکدی را جذب می‌کند و حوزه بهزیستی در سه سال اخیر از ظرفیت جذب  ٥٠ نفر کودک متکدی به ٦٠٠ نفر رسیده است.

فرماندار تهران ضمن اشاره به آگاه سازی مردم، افزود: نیاز است تا صدا و سیما در موضوع ساخت فیلم هایی در زمینه تکدی گری وارد شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی