تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
ضرورت توانمند سازی معتادین در خیریه ها

بنیاد خیریه مهارت افزایی تاسیس می شود

خیرین باید در حوزه مهارت افزایی نیز قدم بگذارند، زیرا مشکل معتادان تنها گرمخانه نیست و باید برای مهارت آموزی آنها تلاش کرد.

کد خبر: ۱۸۳۳۹
۱۲:۰۶ - ۲۰ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوزـ وزیرتعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: خیرین باید در حوزه مهارت افزایی نیز قدم بگذارند، زیرا مشکل معتادان تنها گرمخانه نیست و باید برای مهارت آموزی آنها تلاش کرد.

«محمد شریعتمداری» وزیرتعاون، کار و  رفاه اجتماعی در نشست هیئت امنای مجتمع بزرگ ایران مال، گفت: باید همه را به کارآفرینی علاقه‌مند کرد تا دیگران نیز این کار را انجام دهند. 

وی ادامه داد: ساخت چنین مجموعه‌ای در مسیر بزرگراه تهران - کرج ایده ارزشمندی بوده و پردازش این ایده هنر است.  اینجا مرکز عرضه محصولات تولید دست ایرانیان است و مرکز گردشگری و توریستی ایران است.

شریعتمداری تصریح کرد: اثار باستانی ما به صورت نمادین در این مجموعه وجود دارد و از کنار آن که عبور می‌کنید عظمت ایران و تمدن اسلامی و انقلابی را می‌توان مشاهده کرد.

وزیرتعاون، کار و  رفاه اجتماعی افزود: مردم می‌توانند برای تفریح سالم و مشروع به اینجا بیایند و مشاغل پایین دست را فعال کنیم. 

وی گفت: اشتغالزایی این مرکز چه در حین ساخت و چه بعد از ساخت بسیار بالا است. بنده از روزی که به وزارت کار آمدم تعهد کردم که بار فعالیت‌های خیریه مجموعه را به دوش شرکای اجتماعی کشور بگذارم.

شریعتمداری گفت: نباید فقط از بودجه دولت به موضوعات اجتماعی پرداخت بلکه باید از شرکای اجتماعی نیز استفاده شود. 

وی افزود: باید ۵۰۰ نفر از کارآفرینان بعد از انقلاب را در یک جا جمع کنیم و از آنها تقدیر کنیم. 

 باید مشاغل پایین دست را فعال کنیم و بتوانیم از این مکان برای عرضه محصولاتی که بدون واسطه در نقاط کشور ارایه می‌شود، استفاده کنیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما نیاز داریم سرمایه‌هایی را که در این عرصه فعال است در امور خیریه فعال کنیم و با کمک خیرین مسائل را پیش ببریم.

وی ادامه داد: خیرین در حوزه مهارت افزایی باید قدم بگذارند، زیرا مشکل معتادان تنها گرمخانه نیست و باید برای مهارت آموزی آنها تلاش کرد؛ ضمن اینکه باید بنیاد خیریه مهارت افزایی راه بیندازیم تا برای مهارت افزایی در کشور سرمایه گذاری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی