تیتر امروز

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران
گزارش خبرنگار دیدارنیوز از دومین روز نمایشگاه

برهوت فرهنگ در نمایشگاه کتاب تهران

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در حالی برگزار می‌شود که خبرنگار دیدارنیوز حال و هوای متفاوت این نمایشگاه را روایت کرده؛ پس این گزارش جالب را بخوانید.

بروجردی: سخنان وزیر خارجه آمریکا درباره تحریم‌های ایران سخیف و بی‌ارزش است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صحبت‌های اخیر وزیر امور خارجه آمریکا در مورد هدف از وضع تحریم‌های ایران و به دنبال آن بهتر شدن زندگی مردم را سخیف و بی‌ارزش خواند و گفت این حرف آنقدر بی‌ارزش است که حتی به تحلیل نیاز ندارد.

کد خبر: ۱۸۲۲۱
۰۸:۲۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - علاء‌الدین بروجردی در واکنش به صحبت‌های اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این‌که هدف از تحریم ایران بهتر کردن زندگی مردم ایران است، اظهار کرد: این یاوه‌گویی بی‌ارزش است همه دنیا می‌دانند که هدف آمریکا با اعمال تحریم فشار به مردم ایران است تا به زعم خود مردم به ستوه آمده و عکس‌العمل نشان داده و آنها با این کار آرامش جامعه ما را برهم زنند.

وی افزود: این صحبت‌های وزیر امور خارجه آمریکا که وضع تحریم‌ها برای بهتر شدن زندگی مردم ایران است، سخنی سخیف و بی‌ارزش به شمار می‌آید که حتی به تحلیل نیاز ندارد. بی ارزش بودن این نظر کاملا واضح و مشهود است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین در واکنش به صحبت‌های اخیر ترامپ درخصوص درخواست ایران برای مذاکره با آمریکا، اظهار کرد: ما نه تنها نمی‌خواهیم با آمریکا مذاکره کنیم که ترامپ را هم شایسته مذاکره نمی‌دانیم، چون او رییس جمهوری است که به تعهدات خود برخلاف همه موازین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل عمل نکرد و پایبند نبود، لذا طبیعتا غیرقابل اعتماد و غیرقابل مذاکره است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی