تیتر امروز

ابوالفتح: قابل انتظار بود که ادامه مذاکرات با دست‌اندازهایی روبرو شود/ اختلافات طرفین بسیار زیاد است/ مواضع مقامات واشنگتن در مذاکرات هم مطرح شود، احتمال توقف ادامه کار دور از ذهن نیست
یک تحلیلگر ارشد مسائل آمریکا در گفتگو با دیدارنیوز، مطرح کرد

ابوالفتح: قابل انتظار بود که ادامه مذاکرات با دست‌اندازهایی روبرو شود/ اختلافات طرفین بسیار زیاد است/ مواضع مقامات واشنگتن در مذاکرات هم مطرح شود، احتمال توقف ادامه کار دور از ذهن نیست

اگر قرار بر این باشد که صحبت‌های مطرح شده از سوی مقامات آمریکایی در مذاکرات هم مطرح شود، نه تنها امکان توافق از بین می‌رود که ممکن است؛ ادامه مذاکرات نیز با توقف روبرو شود.
دلار برمی‌گردد، اما اعتماد نه!/ انفجار در شریان اقتصاد ایران/ گشایش اقتصادی یا توهم موقت؟
مجله اقتصادی دیدارنیوز با اجرای لیلا قصاب‌زاده

دلار برمی‌گردد، اما اعتماد نه!/ انفجار در شریان اقتصاد ایران/ گشایش اقتصادی یا توهم موقت؟

این سیزدهمین برنامه مجله اقتصادی دیدارنیوز است که با اجرای لیلا قصاب‌زاده به بررسی آخرین اخبار اقتصادی ایران و جهان در هفته گذشته می‌پردازد و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم شما مخاطبان...

نقش تبلیغات هدفمند در موفقیت آژانس‌های هواپیمایی

آژانس‌های هواپیمایی برای گسترش برند خود به افزایش آگاهی مخاطبان هدف دربارۀ کسب‌وکارشان احتیاج دارند. این کار از طریق فرآیند تبلیغات هدفمند انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۷۶۵۶۹
۰۹:۳۵ - ۱۴ آذر ۱۴۰۳

دیدارنیوز: آژانس‌های هواپیمایی برای گسترش برند خود به افزایش آگاهی مخاطبان هدف دربارۀ کسب‌وکارشان احتیاج دارند. این کار از طریق فرآیند تبلیغات هدفمند انجام می‌شود. در این مقاله، در تلاشیم که اهمیت تبلیغات هدفمند در موفقیت آژانس‌های هواپیمایی را به‌طور کامل برای‌تان شرح دهیم.

 

نقش تبلیغات هدفمند در موفقیت آژانس‌های هواپیمایی

چرا تبلیغات هدفمند؟

هنگام ایجاد هرگونه کمپین تبلیغاتی، توجه به عناصر اصلی مارکتینگ از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیش از هر چیز، هدف شما از راه‌اندازی کمپین است که مسیر آن را تعیین می‌کند. در ادامه، شناسایی و تعیین مخاطبان هدفی که قرار است به مشتریان و مراجعین آژانس هواپیمایی شما تبدیل شوند، به شما کمک می‌کند که بازدهی تبلیغات هدفمند خود را بالاتر ببرید.

شناخت دقیق مشتریان هواپیمایی

یک آژانس هواپیمایی موفق، کسب‌وکاری است که مخاطبان خود را می‌شناسد، دسته‌بندی کرده است و برای تبلیغات هدفمند خود، از گروه‌های مختلفی که تعیین کرده، بهره می‌برد. بررسی جزئیات مخاطبان برای تبلیغات هدفمند از طریق مارکتینگ شخصی‌سازی شده، به شما کمک می‌کند بهترین تورها و آفرهای مسافرتی را به افراد درستی معرفی کرده و در نهایت، مشتری وفادار کسب کنید.

ویژگی‌های متنوعی از مخاطبان به شما کمک می‌کنند که تبلیغات هدفمند موفق‌تری برای آژانس هواپیمایی خود داشته باشید. در این‌جا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • سن مخاطب
  • جنسیت
  • وضعیت تأهل
  • محل تولد و زندگی
  • سفرهای پیشین
  • شغل و حرفه
  • تعداد اعضای خانواده
  • علایق و اهداف شخصی
  • و…

توجه به هر یک از این صفات برای شناخت دقیق مخاطب هدف، به شما کمک می‌کند که بهترین محتوای تبلیغاتی مختص وی را برای ترغیب او به خرید، به‌کار بگیرید.

کاهش هزینه‌های کمپین آژانس

با افزایش بازدهی کمپین‌های تبلیغاتی، نیاز به خرج کردن هزینه‌های سنگین برای مارکتینگ، کاهش می‌یابد. این یکی از مهم‌ترین مزایای به‌کارگیری تبلیغات هدفمند برای آژانس‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود. علاوه‌بر این، با جذب مشتری بیشتر از طریق بازاریابی هدفمند براساس ویژگی‌ها و علایق مخاطبان هدف، می‌توانید به افزایش درآمد خود نیز کمک کنید.

کانال‌های تبلیغاتی هدفمند برای آژانس‌های هواپیمایی

حال که با اهمیت تبلیغات هدفمند برای آژانس‌های هواپیمایی آشنا شدید، بهتر است انواع کانال‌های بازاریابی برای تبلیغات آژانس هواپیمایی را نیز بشناسید تا مشتریان دائم خود را جذب نمایید.

طبق تحقیقاتی که چند آژانس بازاریابی متفاوت انجام دادند، ماهانه حدوداً 40% درصد از درآمد هر کسب‌وکار توسط مشتریان دائم و همیشگی تامین می‌شود.

وبلاگ آموزشی برای تبلیغات تور و بلیط

از یک وبلاگ آموزشی دربارۀ مسافرت و تور برای اطلاع‌رسانی و راهنمایی عمیق مخاطبان هدف‌تان استفاده کنید. بهتر است که مقالات این وبلاگ را با استفاده از کلیدواژه‌های Google Trends و Google Search Console بهینه‌سازی کنید تا بهترین عملکرد را از دید موتورهای جست‌وجو داشته باشید.

تبلیغات Google Ads

برای راه‌اندازی تبلیغات هدفمند آژانس هواپیمایی، می‌توانید از ابزار قدرتمند Google Ads نیز استفاده نمایید. تبلیغات گوگل به شما اجازه می‌دهد که اهداف و کلیدواژه‌های مرتبط با کمپین خود را مشخص کرده و براساس نرخی که تعیین می‌کنید، هزینۀ مارکتینگ برای آژانس هواپیمایی‌تان را بپردازید. از مهم‌ترین نکات دربارۀ گوگل ادرودز، هدفمند بودن آن‌ها و نمایش بنرها و تبلیغات در مکان‌ها و نتایج جست‌وجوهایی است که با هدف کسب‌وکار شما هم‌راستایی بسیاری دارند.

تبلیغات هواپیمایی در شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌ها برای تبلیغات هدفمند آژانس هواپیمایی، شبکه‌های مجازی متفاوت است. شما می‌توانید به‌راحتی یک صفحۀ اینستاگرام برای کسب‌وکارتان راه‌اندازی نمایید و به تولید محتوا براساس علایق مخاطبان هدف خود بپردازید.

نقش تبلیغات هدفمند در موفقیت آژانس‌های هواپیمایی

ارسال تبلیغات پیامکی هدفمند یا انبوه به علاقمندان پرواز

استفاده از سامانه‌های ارسال پیامک انبوه برای تبلیغات هدفمند یکی از روش‌های مدرن جذب مشتری دائمی است. این پنل‌های به شما بانک‌های شماره تلفنی ارائه می‌کنند که می‌توانید از آن‌ها برای ارسال پیامک تبلیغاتی آژانس هواپیمایی برای مخاطبان هدف خود در هر صنف، استفاده نمایید.

همچنین، قابلیت ارسال اس ام اس تبلیغاتی برای آژانس هواپیمایی براساس نقشه، کد پستی و دکل‌های مخابراتی نیز هنگام استفاده از سامانه‌های پیامکی مانند ملی پیامک برای‌‎تان وجود دارد. با استفاده از این ابزار، می‌توانید آگاهی از آژانس هواپیمایی خود را در محدوده‌های اطراف‌تان بالاتر ببرید و یا پیامک تبلیغاتی متفاوتی برای ساکنین محله‌های مختلف در یک شهر ارسال نمایید.

 

تلاش کردیم که بهترین روش‌های استفاده از مارکتینگ هدفمند برای آژانس‌های هواپیمایی را با شما در میان بگذاریم. امید است که با بهره‌گیری از این موارد، تبلیغاتی پربازده و یک ماجراجویی لذت‌بخش با مشتریان دائمی خود داشته باشید!

ارسال نظرات
امروز يکشنبه ۱۴ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۱۴ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۱۴ ارديبهشت
امروز يکشنبه ۱۴ ارديبهشت