تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

صدام در آخرین پیام قبل از اعدامش چه گفت؟

دختر رئیس‌جمهور پیشین عراق، صدام حسین، پستی در توییتر گذاشت که او آن را آخرین سخن پدرش با مردم عراق، چهار روز قبل از اعدامش در ۳۰ دسامبر ۲۰۰۶ می‌داند.

کد خبر: ۱۷۶۵۵
۰۹:۴۴ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - به نقل از الجزیره، رغد حسین،  که از زمان حمله ایالات متحده به عراق در سال ۲۰۰۳ در اردن زندگی می کند، این پیام را در دوازدهمین سالگرد مرگ پدرش توییت کرد.
 
در این پیام  صدام گفته است:«آه مردم شریف، من، شما و روحم را به به پروردگار مهربان می‌سپارم، که مومن صادق را مایوس نمی کند... خدا بزرگ است.»
 
این پیام امضای «صدام حسین، رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح» را داشت.
 
صدام حسین در روز اول عید قربان به دستور نخست وزیر نوری المالکی، که اصرار داشت که اعدام در آن روز خاص انجام شود، به اعدام محکوم شد.
 
در اوایل این هفته، رغد حسین یک صدای ضبط شده را منتشر کرد که در آن از مردم عراق خواسته بود تا بر موانع روانی چیره شوند که بعد از حمله آمریکا به این کشور در سال ۲۰۰۳ از آن رنج می‌برند.
 
وی گفت:  «من امیدوارم عزیزان عراقی، چشم انداز ما برای عراق امن‌تر و باثبات‌تر را توسعه دهند.»
 
او همچنین اشاره کرد که رهبری پدرش در عراق وجود حامیانه او را از جهان عرب بر علیه «جاه طلبی های ایران» نشان داد.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی