تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

رائد صلاح ادامه حبس خانگی‌اش را در زادگاهش، ام الفحم می‌گذراند

دادگاه صلح رژیم صهیونیستی در شهر حیفا بعد از ظهر یکشنبه با درخواست انتقال شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ از حبس خانگی در شهرک کفر کنا به شهر ام الفحم موافقت کرد.

کد خبر: ۱۷۵۷۹
۱۲:۲۷ - ۱۰ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی گزارش داد، این حکم در جریان جلسه رسیدگی به دادخواست انتقال شیخ صلاح از حبس خانگی در کفر کنا به ام الفحم اتخاذ شد.

این در حالی است که مسؤول نظارت بر حبس هوشمند شیخ صلاح در اداره زندان‌های صهیونیستی روز پنجشنبه گذشته از منزل شیخ در شهر ام الفحم بازدید کرده بود تا شرایط و امکان حبس خانگی و حبس هوشمند رئیس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ در آن را بررسی کند؛ چرا که قرار است در مدت حضورش در ام الفحم نیز شروط پیچیده اعمال شده در مرحله پس از اعمال حبس خانگی علیه شیخ صلاح به قوت خودش باقی بماند.

شیخ رائد صلاح در تاریخ ۶ ژوئیه گذشته پس از یک سال حبس در زندان‌های صهیونیستی، آزاد شده و در منزلش در شهرک کفر کنا در حبس خانگی قرار گرفته بود. دادستانی کل رژیم صهیونیستی در کیفرخواست ارائه شده علیه شیخ صلاح، تخلفاتی مانند تحریک به خشونت و تروریسم و حمایت از سازمان‌های غیر قانونی (منظور جنبش اسلامی اراضی اشغالی فلسطین به ریاست خود وی را که این رژیم در نوامبر سال ۲۰۱۵ آن را غیرقانونی کرد) را ذکر کرده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی