تیتر امروز

معتمدی‌مهر: کودتای ۲۸ مرداد، سبب سلب مشروعیت از سلطنت پهلوی شد/ مهم‌ترین تاثیر کودتا به تاخیر انداختن فرآیند گذار به دموکراسی و توسعه در ایران بود/ جریان مشروطه‌خواه، بیش از آنکه مشروطه‌خواه باشد، پهلوی‌طلب است!/ رضا پهلوی، کودتا را نادیده گرفته و درباره آن حرف هم نمی‌زند!
در گفتگوی دیدارنیوز با عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران مطرح شد

معتمدی‌مهر: کودتای ۲۸ مرداد، سبب سلب مشروعیت از سلطنت پهلوی شد/ مهم‌ترین تاثیر کودتا به تاخیر انداختن فرآیند گذار به دموکراسی و توسعه در ایران بود/ جریان مشروطه‌خواه، بیش از آنکه مشروطه‌خواه باشد، پهلوی‌طلب است!/ رضا پهلوی، کودتا را نادیده گرفته و درباره آن حرف هم نمی‌زند!

یک عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران به دیدارنیوز، می‌گوید: «سلطنت‌طلبان، عمدتا در قبال این واقعیت تاریخی، سکوت می‌کنند. مهم‌ترین دلیل این امر هم این است که کودتای ۲۸ مرداد باعث شد تا سلطنت پهلوی...
گشوده شدن گره مذاکرات با گشودن سفارت آمریکا/ آغاز دوباره جنگ از زبان مشاور رهبری/ دعوت اصلاح‌طلبان برای بازگشت به مردم
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

گشوده شدن گره مذاکرات با گشودن سفارت آمریکا/ آغاز دوباره جنگ از زبان مشاور رهبری/ دعوت اصلاح‌طلبان برای بازگشت به مردم

این صد و هشتمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.

افشاگری رئیس سابق دانشگاه آزاد درباره علت متوقف شدن ساخت تله‌کابین دانشگاه علوم تحقیقات

حمید میرزاده رئیس پیشین دانشگاه آزاد درباره سیستم خطرناک حمل و نقل دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات توضیحاتی ارائه داد.

کد خبر: ۱۷۲۸۶
۱۱:۵۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - میرزاده گفت: در ابتدای مدیریتم بر دانشگاه، به شدت نگران روش حمل و نقل دانشجویان با استفاده از اتوبوس در این دانشگاه شدم به دلیل این‌که اولاً طول مسیر ۷ کیلومتر بود و ثانیاً منطقه کوهستانی با شیب تند بود و ثالثاً دانشجویان باید تا ارتفاع ۱۸۰۰ متر صعود می‌کردند. بنابراین برای به‌وجود آوردن یک ناوگان ایمن، مناقصه‌ای برگزار کردیم و نهایتاً شرکت ایران خودرو با مشارکت با یک شرکت اتریشی، عملیات ساخت تله‌کابین ویژه دانشگاه را آغاز کردند. این تله‌کابین که مجهز به ۷۲ کابین ۸ نفره بود در پایان سال ۹۵ به مراحل نهایی رسید و ظرفیت جابه‌جایی ۲ هزار دانشجو در هر ساعت را داشت.

 میرزاده افزود: این تله‌کابین با بودجه‌ای کمتر از ۵۰ میلیارد تومان احداث شد و سازنده آن یک شرکت اتریشی کاملاً معتبر بود که سابقه احداث ۱۴۰۰ خط تله‌کابین در مناطق کوهستانی جهان را در کارنامه دارد.

 میرزاده گفت: متأسفانه مدیریت بعدی دانشگاه آزاد با این توجیه که استفاده از این تله‌کابین جنبه تفریحی و فانتزی دارد، آن را متوقف کردند و امروز این فاجعه رخ داد و ۹ دانشجوی مظلوم جان باختند.
 
منبع: جماران
ارسال نظرات
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد
امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد