تیتر امروز

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ دستور نخست‌وزیر عراق برای کمک به ایران
این گزارش بروزرسانی می‌شود

فوری؛ سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ واکنش علی‌اف و اتحادیه اروپا/ دستور نخست‌وزیر عراق برای کمک به ایران

برخی خبرها حاکی از آن است که بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شده است. با این حال برخی همراهان رئیس جمهور در این بالگرد توانسته‌اند تماسی با مرکز برقرار کنند...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

مصری: قوه قضاییه موضوع از بین رفتن ۲۰ هزار تن برنج را پیگیری کند

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت: ۲۰ هزار تن برنج در شرکت بازرگانی دولتی از بین رفت. فقط ۴۵۰۰ تن آن در یک انبار بوده است که در حال رنگ‌آمیزی برای تبدیل به غذای انواع دام است. قوه قضاییه باید پیگیری کند.

کد خبر: ۱۷۲۳۹
۱۳:۵۱ - ۰۴ دی ۱۳۹۷

دیدارنیوز - عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در تذکری شفاهی در صحن علنی مجلس امروز گفت: ازهمین تریبون سابقا اعلام کرده بودم که بیش از ۲۰ هزار تن برنج در شرکت بازرگانی دولتی در حال از بین رفتن است. فقط ۴۵۰۰ تن آن در یک انبار بوده و الآن دارند به آنها رنگ می‌زنند که به عنوان غذای دام مصرف شود. حتی ۵۰۰ تن از این برنج‌ها مصرف دامی نیز ندارند که درحال رنگ آمیزی هستند تا تبدیل به الکل شوند.

مصری با قرائت این ضرب‌المثل که «نه خود خوری، نه کس دهی، گنده کنی به سگ دهی.» گفت: متاسفانه این برنج‌ها به دست مردم نرسید و همه آنها فاسد شدند.

وی تصریح کرد: رئیس جهاد کشاورزی و وزیر محترم به تذکرات هیچ توجهی نکردند. از قوه قضائیه تقاضا می شود که این وضعیت را پیگیری کند، زیرا دولت مقصر اصلی است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس بیان کرد: صدا و سیما اعلام می کند که صادرات دام ممنوع شده است ولی برخی از نورچشمی‌ها در استان‌های لرستان، ایلام و کرمانشاه حواله دریافت می‌کنند. این افراد با این حواله‌ها مواد مورد نظر خود را از دامداران تامین می‌کنند، در حالی که خود هیچ اطلاعی از دام و دامداری ندارند.

مصری با اشاره به مشکلات ایثارگران گفت: سردرگمی ایثارگران، خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان را از بین ببرید هزینه درمان آنها را تامین کنید، در این خصوص بنیاد شهید مسئول بوده  و باید هزینه ها را پرداخت کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس در پایان گفت: رزمندگان ماهی ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرند. آن روزی که نظام خواست آنها جانشان را کف دستشان گرفتند، هم‌آکنون نظام برای آنها چه کار کرده است؟ در حالی که درآمد کافی ندارند، باید به وضعیت آنها رسیدگی شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی