تیتر امروز

آمادگی فراجا برای اجرای لایحه حجاب/ اعلام شرایط توقف جنگ در لبنان/ افزایش نجومی شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

آمادگی فراجا برای اجرای لایحه حجاب/ اعلام شرایط توقف جنگ در لبنان/ افزایش نجومی شهریه رشته پزشکی دانشگاه آزاد

این سی‌ و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک استاد دانشگاه:

فیاض زاهد:مطهری با گشت ارشاد سراغ زنان نرفت/گذاشتن پزشکیان مقابل آن پنج نفر یعنی یک از پنج بزرگتر است/منتظر حضور یک زن از مشهد برای انتخابات بعدی باشید

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه های خود یک بار دیگر به سراغ فیاض زاهد، استاد دانشگاه و جامعه شناس رفت و با او درباره موضوع وفاق ملی و سرمایه های اجتماعی گفت و گو کرد که می خوانید.
در حرم امام مطرح شد

ظریف: پزشکیان از امروز رئیس‌جمهور همه مردم ایران است

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است؛ هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که رأی ندادند.

کد خبر: ۱۶۸۲۵۲
۱۹:۴۴ - ۱۶ تير ۱۴۰۳

ظریف: پزشکیان رئیس‌جمهور همه مردم ایران است

دیدارنیوز: وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم گفت: مسعود پزشکیان رئیس جمهور همه مردم ایران است هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که رأی ندادند. آقای پزشکیان رئیس جمهور همه آن‌ها است و می‌خواهد درخواست‌های آن را دنبال کند.

محمد جواد ظریف عصر شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ که به همراه مسعود پزشکیان رئیس جمهوری منتخب برای تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران به حرم مطهر امام خمینی (ره) رفته است، در جمع مردم و اعضای ستاد‌های انتخاباتی وی افزود: در بارگاه امام (ره) بزرگوار و در محضر یادگار بزرگوار امام (ره)، به رئیس جمهوری اسلامی ایران خوش آمد می‌گوییم.

وی ادامه اد: دو هفته پیش اعلام کردم که پزشکیان را رئیس جمهور پزشکیان خواهیم خواند و امروز با تلاش شما مردم و کوشش‌های شما اعضای ستاد پزشکیان، ما رئیس جمهور پزشکیان داریم.

ظریف خاطر نشان کرد: پزشکیان از امروز رئیس جمهور همه مردم ایران است هم کسانی که به ایشان رأی دادند و کسانی که به رقیب ایشان رأی دادند و کسانی که رأی ندادند، پزشکیان رئیس جمهور همه آنهاست و می‌خواهد درخواست‌های آن را دنبال کند.

وزیر امور خارجه دولت یازدهم و دوازدهم افزود: این مردم عظیم که در حضور پای صندوق‌های رأی، سیل خروشان تغییر را رقم زدند تا به نتیجه رسیدن، همراه پزشکیان خواهند بود.

وی تصریح کرد: وامدار آن جوانی هستیم که پدر ۱۲۰ ساله خود را به دوش کشید تا رأی بدهد.

ظریف ادامه داد: مردم ایران قهرمانان این عرصه هستند و قهرمان این عرصه باقی خواهند ماند درود بر مردم ایران و درود بر پزشکیان.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی