تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
به نقل از انصاف‌نیوز

آشنا توبیخ وزیر صمت توسط رئیس‌جمهور را تایید کرد

«حسام الدین آشنا»، مشاور رییس جمهور، با تایید ماجرای «توبیخ» پس از اطلاع از انتصاب داماد خود در معاونت وزیر صنعت، تلویحا به ماجرای داماد سیداحمد خاتمی اشاره کرد.

کد خبر: ۱۶۸۱۸
۱۱:۴۳ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - آقای آشنا در کانال تلگرامی خود نوشت که «آن توبیخ رواتر از آن توشیح بود. بایسته همان بود که آن جوان شایسته کرد».

خبر انتصاب کامبیز مهدی زاده، داماد رییس جمهور به عنوان وزیر صنعت، روز جمعه از سوی این وزارتخانه منتشر شد و انصاف نیوز در همان روز خبر داد که رییس جمهور ساعتی پس از اطلاع از آن، او را توبیخ کرده و خواستار لغو این حکم شد.

رضا رحمانی وزیر صنعت و کامبیز مهدی زاده، با تعلل در روز دوشنبه با استعفای مهدی زاده به این انتصاب خاتمه دادند.

همزمان خبر انتصاب داماد سیداحمد خاتمی به حوزه‌ی ریاست سازمان برنامه و مشاور رییس آن، محمدباقر نوبخت هم منتشر شده است. او در اطلاعیه‌ای در این باره، گفته است که ارتباطی به انتصاب داماد خود نداشته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی