تیتر امروز

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «نژادبهرام» خلاء شفافیت در شهرداری تهران را بررسی می‌کند:

رفتار دوگانه با «زاکانی» و «نجفی»!

یک سیاستمدار در واکنش به قرارداد مبهم شهرداری معتقد است که اگر نیروهای اصلاح‌طلب در راس مدیریت شهری بودند، رسانه‌های مخالف خیلی جدی به موضوع ورود می‌کردند.

واکنش ابتکار به حادثه آتش‌سوزی در مدرسه زاهدان

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نسبت به حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان واکنش نشان داد.

کد خبر: ۱۶۷۹۳
۰۸:۵۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

دیدارنیوز - معصومه ابتکار ضمن ابراز تاسف در مورد حادثه آتش‌سوزی مدرسه‌ای در زاهدان و جان‌باختن سه دانش‌آموز، در کانال اطلاع‌رسانی‌اش در فضای مجازی نوشت:

«آتش‌سوزی و درگذشت دانش‌آموزان مدرسه اسوه حسنه در سیستان و بلوچستان جانگداز است.

بی‌شک جای خالی مونا خسروپرست، مریم نوکندی و صبا عربی هرگز برای خانواده‌های‌شان پُر نخواهد شد و تا ابد این داغ را بر دل خواهند داشت.

بی‌توجهی به توصیه‌های ایمنی متاسفانه در تمام سطوح جامعه ما وجود دارد و سبب آسیب‌های جبران‌ناپذیر است. در این حادثه با وجودی که استفاده از چراغ‌ها و بخاری‌های چکه‌ای ممنوع شده، اما مورد استفاده قرار گرفته است.

با عرض تسلیت به خانواده‌های مصیبت‌دیده و دعای شفای کامل برای مصدومین، آرزو می‌کنم این، آخرین حادثه از این دست باشد و همگان در هر جایگاهی با ادای مسئولیت خویش، سهم خود را در جلوگیری از چنین حوادثی ایفاء کنند.»
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی