تیتر امروز

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران
مجله خبری تحلیلی دیدار نیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

خاموشی پشت خاموشی؛ چرا با کمبود برق مواجه شدیم؟/ گزارش وال استریت ژورنال درباره حمله احتمالی آمریکا به ایران

این چهاردهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
خیابان جنگ و گفتمان صلح!
گزارش اختصاصی خبرنگار دیدارنیوز از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران»

خیابان جنگ و گفتمان صلح!

مسعود پیوسته، خبرنگار دیدارنیوز گزارشی جالب از همایش علمی و تخصصی «گفتمان صلح و دولت آینده در ایران» تهیه کرده که در این مطلب می‌خوانید.

حمله اسرائیل به مقر ارتش لبنان

به گزارش شبکه المیادین، حملات هوایی اسرائیل به جنوب لبنان از شامگاه سه شنبه افزایش یافته و در یک مورد، یک مقر ارتش لبنان نیز مورد هدف قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۶۶۵۵۵
۰۸:۱۰ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳

.

دیدارنیوز: رژیم اسرائیل با تشدید حملات خود به جنوب لبنان، یک مقر ارتش این کشور را نیز مورد هدف قرار داد.

شبکه المیادین خبر داد که حملات هوایی رژیم اسرائیل به جنوب لبنان از شامگاه سه شنبه افزایش یافته است و در یک مورد یک مقر ارتش لبنان نیز مورد هدف قرار گرفته است.

همزمان منابع لبنانی خبر دادند که ارتش اسرائیل در حملات خود به جنوب لبنان با هدف ایجاد آتش‌سوزی گسترده از گلوله‌های فسفری استفاده کرده است.

تشدید حملات اشغالگران به جنوب لبنان پس از آن است که روز گذشته بسیاری از محافل اسرائیلی به شدت ارتش این رژیم را در قبال ناتوانی برای مقابله با حملات حزب‌الله مرد انتقاد قرار دادند.

از سوی دیگر شبکه المیادین از شلیک چندین فروند موشک از سمت لبنان به سوی منطقه «الجلیل غربی» در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و منابع عبری‌زبان نیز از شنیده شدن صدای انفجار‌های پی در پی در آسمان شهرک صهیونیست‌نشین «عیترون» خبر دادند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی