تیتر امروز

اولین مناظره انتخاباتی: خنده معنادار قالیباف به جمله پورمحمدی در مورد صادرکردن حکم شهرداری +ویدیو
انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیرماه ۱۴۰۳ (بروز رسانی می‌شود)

اولین مناظره انتخاباتی: خنده معنادار قالیباف به جمله پورمحمدی در مورد صادرکردن حکم شهرداری +ویدیو

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

تقی آزاد ارمکی: رئیس جمهور باید تنش زدایی کند/ جامعه به اجبار مسیر خودش را پیش می‌برد/ وظیفه دولت‌ها ساخت مسکن نیست

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان تقی آزاد ارمکی، جامعه شناس و استاد دانشگاه بود، او در این گفت‌وگو که پیش از اعلام نتایج احراز صلاحیت‌ها انجام شد، شرایط کنونی جامعه را در مواجه...
تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند
از چشم جهان (۱۵۵)

تبعات جنگ غزه: مردم ایران به سلاح هسته‌ای گرایش پیدا کرده‌اند

حمید بهرامی، تحلیل‌گر مستقل در حوزه روابط بین‌الملل در مطلبی در رسانه میدل ایست مانیتور، به تبعات جنگ غزه و گرایش مردم ایران به سلاح هسته‌ای اشاره کرده که با ترجمه حمید رضا بابایی در دیدارنیوز...

گزارشی از وحشی‌گری اسرائیل در حمله به رفح

درپی حمله وحشیانه اسرائیل به رفح، گزارشگر ویژه سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی اردوگاه‌های آوارگان در رفح را بمباران کردند که در جریان آن غیرنظامیان آواره در این اردوگاه‌ها زنده زنده سوزانده شدند.

کد خبر: ۱۶۶۱۳۳
۱۳:۳۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳

گزارشی از وحشی‌گری اسرائیل در رفح

دیدارنیوز: سازمان‌های بین‌المللی با محکومیت حمله وحشیانه ارتش صهیونیستی به رفح و بمباران چادر‌های آوارگان اعلام کردند غزه تبدیل به جهنم روی زمین شده و اسرائیل غیرنظامیان آواره در رفح را زنده زنده سوزانده است.

در ادامه واکنش‌ها به جنایت شنیع صهیونیست‌ها در حمله به چادر‌های آوارگان در غرب رفح که شب گذشته انجام شد و با شهادت و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی که اغلب زن و کودک بودند همراه بود گزارشگر ویژه سازمان ملل در اراضی فلسطین اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی اردوگاه‌های آوارگان در رفح را بمباران کردند که در جریان آن غیرنظامیان آواره در این اردوگاه‌ها زنده زنده سوزانده شدند.

وی تاکید کرد که این حجم از جنایتکاری اسرائیل و بی‌توجهی آن به قوانین و حقوق بین‌الملل غیرقابل قبول است. جنگ نسل کشی که اسرائیل در غزه به راه انداخته بدون فشار‌های خارجی پایان نخواهد یافت و همه طرف‌های مربوطه باید اسرائیل را تحریم کنند.

آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) نیز در همین زمینه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اطلاعات رسیده از وضعیت آوارگان در رفح بسیار وحشتناک است.

آنروا افزود که غزه تبدیل به جهنم روی زمین شده و تصاویری که دیشب از رفح منتشر شد شاهدی دیگر بر این امر است. ما اکنون نمی‌دانیم که محل استقرار همکارانمان کجاست و درباره امنیت آن‌ها و آوارگان در غزه بسیار نگران هستیم.

سازمان همکاری اسلامی نیز از جامعه بین‌المللی و شورای امنیت خواست اسرائیل را ملزم به اجرای احکام دیوان بین‌المللی دادگستری در خصوص توقف حمله نظامی به رفح و بازگشایی گذرگاه آن کند.

جنگنده‌های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی شب گذشته در حمله‌ای وحشیانه به چادر‌های آوارگان در غرب رفح ده‌ها غیرنظامی را به شهادت رساندند که اغلب آن‌ها زن و کودک بودند.

آماری که منابع فلسطینی و نهاد‌های مربوطه ارائه داده‌اند حاکی از شهادت بیش از ۳۰ غیرنظامی در این جنایت است و برخی نیز درباره شهادت ۳۵ تا ۴۰ نفر صحبت می‌کنند. همچنین ده‌ها تن دیگر هم زخمی شدند و این درحالی است که روز جمعه دیوان بین‌المللی دادگستری حکم توقف عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در رفح را صادر کرده بود، اما اشغالگران طبق معمول، به این درخواست و حکم بین‌المللی هم توجهی ندارند و تحت حمایت کامل آمریکا به وحشی‌گری در غزه ادامه می‌دهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی