تیتر امروز

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان
انتخابات ریاست جمهوری و تبلیغات نامزد‌ها

انتخابات ۸ تیر؛ قاضی‌زاده: ادعای حل تمامی مشکلات یعنی هیچ مشکلی رفع نمی‌شود!/ حمایت وزیر سابق نفت از پزشکیان

انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ایران در حالی برگزار می‌شود که شورای نگهبان تنها صلاحیت شش نامزد از مجموع ۸۰ نفر را تایید کرده است. مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی،...
نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!
در چهارمین برنامه دیدار اندیشه با محمد هرندی، استاد دانشگاه، محقق و دین‌پژوه مطرح شد:

نیابت فقها فقط در حوزه بیان حکم است نه امر حکمرانی/ ضمانت باور‌های دینی فقط تبشیر و انذار است نه استفاده از قدرت حکومت!

چهارمین برنامه دیدار اندیشه به ادامه گفت‌وگو با محمد هرندی استاد دانشگاه، محقق و دین پژوه در خصوص ارتباط امر حکمرانی با دین و دینمداران اختصاص داشت. این گفت و گوی جذاب را بخوانید و ببینید.
بازگشت دیدنی پرسپولیس در آزادی

خاطره «ایمون زاید» زنده شد!

کامبک بزرگ پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، شباهت زیادی به آن شب تاریخی ورزشگاه آزادی و هت‌تریک ایمون زاید داشت. آن شب نیز پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی تا دقایق پایانی هیچ امیدی به بازگشت به بازی نداشت

کد خبر: ۱۶۵۹۹۴
۱۱:۲۸ - ۰۵ خرداد ۱۴۰۳

خاطره «ایمون زاید» زنده شد!

دیدارنیوز: بعد از گذشت حدود ۱۳ سال، دراماتیک‌ترین شب ممکن برای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تکرار شد.

در پایان نیمه اول دیدار پرسپولیس در مقابل استقلال خوزستان حتی خوشبین‌ترین طرفدار این تیم نیز امید چندانی به قهرمانی و کسب پیروزی نداشت و طرفداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی عکس العمل عجیبی نشان داده و حتی به انتقاد از بازیکنان خود پرداختند. جریان مسابقه در نیمه دوم نیز تفاوت چندانی نداشت و پرسپولیس تا اواخر بازی حتی موقعیت چندان مسلم گلزنی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کرد و تقریباً هیچ امیدی برای بازگشت این تیم در خانه مقابل حریف آبی‌پوش وجود نداشت.

در سوی مقابل به نظر می‌رسید استقلال جریان بازی با نساجی را در دست دارد و هر لحظه احتمال گلزنی این تیم در قائمشهر وجود داشت، اما در ۱۵ دقیقه پایانی همه چیز به شکل معجزه‌واری برای پرسپولیس تغییر کرد و شاگردان اوسمار توانستند ۴ بار به گل برسند و در این دیدار بسیار مهم در نهایت به شکل عجیبی به برتری دست یابند.

خاطره «ایمون زاید» زنده شد!

گرچه در طول مسابقه بازیکنان استقلال خوزستان دقایق زیادی روی زمین بودند و داور تنها هشت دقیقه وقت اضافه گرفت، اما باز هم روحیه جنگنده و مقاوم پرسپولیس به کمک این تیم رسید و شاگردان اوسمار در لحظات پایانی در نهایت توسط اورونوف به گل چهارم خود دست یافته و این پیروزی بزرگ و مهم را جشن گرفتند. تساوی استقلال در قائمشهر مقابل نساجی به این معنی بود که پرسپولیس بعد از هفته‌ها تعقیب و گریز با استقلال در نهایت به صدر جدول رسیده و می‌تواند با کسب دو پیروزی دیگر در هفته‌های پایانی مقابل شمس آذر و مس رفسنجان قهرمانی خود را قطعی سازد.

شاید این دیدار شباهت زیادی به آن شب تاریخی ورزشگاه آزادی و هت‌تریک ایمون زاید داشت. آن شب نیز پرسپولیس با هدایت مصطفی دنیزلی تا دقایق پایانی هیچ امیدی به بازگشت به بازی نداشت و به نظر می‌رسید استقلال یک پیروزی متوالی دیگر در دربی به دست خواهد آورد، اما معجزه ایمون زاید در ورزشگاه آزادی و گل‌زنی در طی ۱۰ دقیقه برای سه بار یکی از بهترین شب‌های تاریخ پرسپولیس را رقم زد. شب گذشته نیز هواداران پرسپولیس تقریباً تا دقایق پایانی هیچ شانسی برای بازگشت خود نمی‌دیدند، اما حالا و در پایان هفته بیست و هشتم این پرسپولیس است که در صدر جدول قرار دارد و حالا سرنوشت قهرمانی به دست خود آن‌ها خواهد بود.

پس شاید می‌توان اورونوف را ایمون زاید جدید پرسپولیس نامید. بازیکنی که البته در طول ۹۰ دقیقه چندان خوب بازی نکرد، اما در نهایت در ثانیه‌های پایانی احتمالاً مهم‌ترین گل دوران حضور خود در پرسپولیس را به ثمر رساند و حالا آن‌ها دوباره بخت اول کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر به شمار می‌آیند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی