تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
جنگ در غزه و کشتار اسرائیل پایان می‌یابد؟

جزییاتی از توافق حماس برای آتش‌بس/ پیام هنیه به امیرعبداللهیان/ واکنش آمریکا

پس از مذاکرات اخیر، جنبش حماس اعلام کرد: به میانجی‌گران مصری و قطری موافقت خود را با پیشنهاد آنها برای برقراری آتش‌بس در غزه ابلاغ کردیم.

کد خبر: ۱۶۵۰۱۲
۲۰:۳۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

فوری: حماس پیشنهاد آتش‌بس را پذیرفت

دیدارنیوز: گروه حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد.

به نقل از شبکه العربیه، حماس اعلام کرد: به میانجی‌گران مصری و قطری موافقت خود را با پیشنهاد آنها برای برقراری آتش‌بس در غزه ابلاغ کردیم.

رهبر حماس می‌گوید شرایط توافق آتش‌بس در غزه را پذیرفته است

به نقل از بی بی سی، رهبر حماس می‌گوید شرایط توافق آتش‌بس در غزه را پذیرفته است. این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که میانجیگران قطری و مصری را از تصمیم خود مطلع کرده است.

هنوز جزئیات دقیق‌تری اعلام نشده است، از جمله اینکه چه مدت ادامه خواهد داشت و چه معنایی برای گروگان‌هایی که در غزه نگهداری می‌شوند.

موافقت حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس

به نقل از تسنیم، یک مقام حماس از موافقت این گروه با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش بس در غزه خبر داد.

یکی از رهبران جنبش حماس امروز دوشنبه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که جنبش متبوعش موافقت خود را با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه اعلام کرده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر قطر و عباس کامل وزیر اطلاعات مصر گفتگو کرد.

هنیه این دو مقام ارشد عربی را در جریان موافقت جنبش متبوعش با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه قرار داد.

پیش‌نویس توافقنامه مورد قبول اسرائیل نیست

به نقل از تسنیم، شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل به نقل از مقامات ارشد این رژیم مدعی شد حماس با پیش‌نویس توافقی موافقت کرده است که توسط مصر پیشنهاد شده و مورد قبول اسرائیل نیست.

رویترز نیز به نقل از یک مقام صهیونیستی مدعی شد پیش نویس توافق‌نامه پیشنهادی مصر تعهداتی را متوجه اسرائیل می‌کند که هرگز مورد قبول تل‌آویو واقع نخواهد شد.

اکنون توپ در زمین اشغالگران است

اسماعیل هنیه، رهبر حماس در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: ما پاسخ حماس را به طرح پیشنهادی مصر و قطر برای توقف حملات رژیم اسراییل را ارسال کردیم.

فوری: حماس پیشنهاد آتش‌بس را پذیرفت/ پیش‌نویس توافقنامه مورد قبول اسرائیل نیست!

واکنش آمریکا به موافقت حماس با آتش بس

به نقل از العربیه، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد: پاسخ حماس به پیشنهاد آتش‌بس غزه را دریافت کرده و در نزدیک‌ترین زمان با شرکای خود مورد ارزیابی قرار می‌دهیم.

جزییاتی از توافق برای آتش بس

یک منبع آگاه در جنبش حماس به «العربیه» گفت: مرحله نخست آتش‌بس پیشنهادی سه مرحله‌ای که با وقفه ۴۲ روز جنگ آغاز می‌شود، شامل آزادی ۳۳ اسرائیلی در ازای ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ فلسطینی است. مرحله دوم شامل تکمیل پرونده تبادل اسرا و مرحله سوم تبادل اجساد آغاز روند بازسازی و اسکان آوارگان می‌شود.

توافق آتش‌بس پیشنهادی همچنین شامل آزادی ۲۰ فلسطینی محکوم به حبس ابد از زندان‌های اسرائیل در ازای آزادی هر کدام از سربازان زن اسرائیلی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی