تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سرخ‌های پایتخت همچنان در کورس قهرمانی

نساجی ۱ - ۲ پرسپولیس؛ با اورونوف، جهنمِ قائمشهر بهشت شد!

پیروزی با ۱۰ بازیکن مورد جدیدی برای پرسپولیس نیست، اما این اتفاق آن‌هم با درخشش اورونوف در مازندران قطعا برای سرخ‌ها خاطره‌انگیز خواهد بود!

کد خبر: ۱۶۵۰۰۳
۱۸:۱۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش زنده: نساجی ۱ - ۲ پرسپولیس/ گل زیبای اورونوف با استارت از نیمه زمین! +ویدیو

دیدارنیوز _ سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس به دلیل یک امتیاز کمتر از استقلالِ صدرنشین چاره‌ای جز کسب سه امتیاز در دیدار‌های پایانی فصل ندارد و امروز توانست یکی از پنج فینال نهایی را با برد نفس‌گیر و ده نفره جشن بگیرد.

به گزارش دیدارنیوز، اوستون اورونوف، بهترین خرید پرسپولیس در این فصل بدون شک مرد اول میدان در قائمشهر بود و با گل‌های ارزشمند خود که دومی آن یکی از بهترین‌های گل لیگ برتر بود، سه امتیاز حیاتی را به پایتخت برد.

پرسپولیس پس از اخراج سروش رفیعی در دقیقه ۵۰ و گلزنی هوشمند برای نساجی در دقیقه ۵۹، دقایق بحرانی و سختی را تحمل کرد، اما به سلامت از جهنم شمال گریخت و می‌تواند همچنان به کسب قهرمانی امیدوار باشد.

پس از اخراج امید عالیشاه برابر سپاهان، اخراج رفیعی در بازی امروز قطعا اتفاق بدی برای تیم عصبی اوسمار ویرا محسوب می‌شود. این کارت قرمز‌ها و محرومیت می‌تواند در مسیر قهرمانی به پرسپولیس ضربه بزند.

پرسپولیس با ۲۶ بازی و ۵۶ امتیاز، موقتا صدرنشین شد و فشار روی استقلال (۵۴ امتیاز) را بیشتر کرد. آبی‌ها از دقایقی دیگر به مصاف ذوب‌آهن اصفهان خواهند رفت.

در ادامه گزارش این بازی را مشاهده می‌کنید:

ترکیب نساجی: لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی.

گزارش زنده: نساجی ۱ - ۱ پرسپولیس/ هوشمند! +ویدیو

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

گزارش زنده: نساجی ۱ - ۲ پرسپولیس

دقیقه ۶: گل اول پرسپولیس! اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس دوباره به سبک خودش از پشت محوطه جریمه شوتزنی کرد تا تیمش فعلا از میزبان پیش بیفتد. در صحنه گل، دروازه‌بان واکنش خوبی نداشت و نتوانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۱۴: فرصت سوزی اورونوف! ستاره پرسپولیس می‌توانست گل دوم را به نام خود کند، اما بی‌دقتی او مانع از گلزنی دوباره‌اش شد.

دقیقه ۳۰: در این لحظات بیشتر شاهد درگیری و توقف بازی و سوت داور هستیم تا موقعیت گل.

گزارش زنده: نساجی ۱ - ۱ پرسپولیس/ هوشمند! +ویدیو

گزارش زنده: نساجی ۱ - ۱ پرسپولیس/ هوشمند! +ویدیو

دقیقه ۴۵: فرصت عالی برای آل‌کثیر! روی پاس مهدی ترابی، آل‌کثیر به خط دفاعی نساجی زد، اما ضربه پای راست او را پولی با پا دفع کرد.

نیمه اول با برتری پرسپولیس و گلزنی اورونوف به پایان رسید.

گزارش زنده: نساجی ۱ - ۱ پرسپولیس/ هوشمند! +ویدیو

دقیقه ۵۱: سروش رفیعی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد! پرسپولیس حدود چهل دقیقه یا بیشتر دو نفره خواهد بود.

دقیقه ۵۹: گل اول نساجی! حدود ۱۰ دقیقه پس از اخراج سروش رفیعی، پرسپولیس گل تساوی را از امیرمحمد هوشمند دریافت کرد تا کارش برای پیروزی حسابی سخت شود. شوت هوشمند خیلی سنگین بود و بیرانوند کاملا غافلگیر شد!

دقیقه ۶۹: گل دوم پرسپولیس! تیم اوسمار ده نفره است، اما توانست با ضربه دیدنی اوستون اورونوف گل دوم را به ثمر برساند. به این ترتیب اورونوف تا این دقیقه دبل کرده! اورونوف تقریبا از نیمه زمین استارت زد و با ضربه ساده پای راست دروازه میزبان را به زیبایی باز کرد.

پس از شش دقیقه وقت اضافه، این دیدار با برتری دو بر یک پرسپولیس ۱۰ نفره تمام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی