تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
پس از یک بازی پرتنش و پرحاشیه نوبت به شکایت رسید

پرسپولیس و سپاهان در «شکایت» هم مساوی کردند

دیدار درگیرانه و پرحاشیه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر، بدون گل تمام شد اما دو باشگاه در شکایت علیه هم یک بر یک مساوی کردند.

کد خبر: ۱۶۴۷۸۸
۰۸:۲۹ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پرسپولیس و سپاهان در «شکایت» هم مساوی کردند

دیدارنیوز: دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان پس از بازی جنجالی شب گذشته (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی، به دلایلی چون رفتار توهین‌آمیز تماشاگران طرف مقابل از هم شکایت کردند.

پس از تنش‌های شدید میان بازیکنان دو تیم که حاصلی جز تساوی بدون گل و اخراج امید عالیشاه، کاپیتان عصبی پرسپولیس نداشت، دو باشگاه دست به شکایت بردند.

شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان هوادار

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: باشگاه پرسپولیس نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم‌آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به هواداران بانوان پرسپولیس، اقدام خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتار‌ها و شعار‌های شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند.

گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتار‌ها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.

این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.»

به گزارش دیدارنیوز، پس از شکایت باشگاه پرسپولیس، سپاهان هم از پرسپولیسی‌ها شکایت کرد.

شکایت باشگاه سپاهان از پرسپولیس

در بیانیه باشگاه سپاهان آمده است: «باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش شکایت می‌کند.

در طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند؛ این در شرایطی است که متاسفانه علی رغم تذکرات قبلی، اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتار‌های ناشایست در طبقه فوقانی کردند که نیرو‌های امنیتی به دلیل مخاطرات رفتار‌های این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند.

از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهاد‌های مربوطه شکایت خواهد کرد.»

مطلب مرتبط:

پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان؛ با جنگ و دعوا جام نمی‌گیرید!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی