تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
المیادین گزارش داد

طوفان‌الاقصی؛ بندهای توافق احتمالی اعلام شد

با گذشت ۲۰۹ روز از جنگ غزه و همزمان با ادامه حملات اسرائیل، تلاش‌ها و ارتباطات طرف‌های مختلف برای توافق آتش‌بس و آزادی اسرا نیز تشدید شده است.

کد خبر: ۱۶۴۷۸۷
۰۸:۱۸ - ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

طوفان‌الاقصی؛ بندهای توافق احتمالی

دیدارنیوز: جنگ در غزه در حالی وارد دویست و نهمین روز خود شد که تلاش‌ها برای توافق آتش‌بس تشدید شده و برخی منابع از نزدیک بودن توافق خبر می‌دهند.

با گذشت ۲۰۹ روز از جنگ در غزه که طولانی‌ترین نبرد در تاریخ اشغال فلسطین است؛ همزمان با ادامه حملات اشغالگران در غزه، تلاش‌ها و ارتباطات طرف‌های مختلف برای توافق آتش‌بس و آزادی اسرا نیز تشدید شده است.

حماس اعلام کرده است که طی یک الی دو روز آتی پاسخ خود را به بند‌های پیشنهادی جدید خواهد داد؛ اکنون نگاه‌ها منتظر پاسخ حماس است؛ تیم مذاکره کننده این جنش مقاومت روز دوشنبه پس از نشستی که با مقامات امنیتی مصری داشت، قاهره را ترک کرد تا مفاد توافق پیشنهادی را با مقامات حماس در میان بگذارد.

از سوی دیگر نیز یک هیأت اسرائیلی متشکل از موساد، شین بت و ارتش این رژیم نیز شامگاه چهارشنبه در سفری فوری و کوتاه سه ساعته وارد قاهره شد تا در جریان نتیجه مذاکرات مصر با حماس قرار گیرد.

در این میان شبکه المیادین نیز گزارش داد که به متن توافق اولیه میان حماس و رژیم اسرائیل دست یافته است.

گزارش المیادین از توافق حماس و اسرائیل

شبکه المیادین اعلام کرد که به نسخه‌ای از توافق اولیه میان حماس و رژیم اسرائیل در خصوص تبادل اسرا دست یافته است که شامل ۳ مرحله می‌شود.

به گزارش این شبکه، هدف از این توافقنامه آزادی تمامی اسرای اسرائیلی نزد گروه‌های فلسطینی، اعم از غیرنظامی یا سرباز، زنده یا مرده است که شامل اسرای سابق نیز می‌شود.

همچنین این توافق شامل عدم تبادل آتش میان طرفین و هر اقدامی در راستای رسیدن به آتش‌بس است و همچنین شامل ۳ مرحله اولیه ۴۰ روزه است که قابل تمدید است.

مصر، قطر و آمریکا ضامن این توافق خواهند بود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی