تیتر امروز

ادای احترام سفیر روسیه در سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیرخارجه شهید +ویدیو
سقوط دردناک بالگرد ابراهیم رئیسی در ورزقان آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

ادای احترام سفیر روسیه در سازمان ملل به رئیس‌جمهور و وزیرخارجه شهید +ویدیو

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم
دیدارنیوز واکنش‌های جهانی به درگذشت رئیس جمهور را بررسی کرد؛ این قسمت دولت‌های جهان

واکنش مقامات خارجی به درگذشت ابراهیم رئیسی/ نخست وزیر لبنان: دیپلماتی برجسته و دوستی محترم را از دست دادیم

سانحه منجر به درگذشت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، حسین امیرعبداللهیان و هیات همراه با واکنش گسترده مقامات رسمی کشور‌های دنیا همراه شد.
عضو کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران شهر تهران:

دو پروژه بزرگ حوزه بحران به همت هلال احمر و کمیته تخصصی خیرین انجام شد

عضو کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران شهر تهران گفت: با تسهیلگری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور و کمیته تخصصی خیرین حوزه مدیریت بحران شهر تهران و خیرین موسسه نیک گامان دو پروژه بزرگ حوزه‌ی بحران انجام شد.

کد خبر: ۱۶۴۷۴۲
۱۱:۰۰ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

دو پروژه بزرگ حوزه بحران به همت هلال احمر و کمیته تخصصی خیرین انجام شد

 

 

دیدارنیوز: «مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان جمشید» و عضو «کمیته تخصصی خیرین و مسئولیت اجتماعی در حوزه مدیریت بحران شهر تهران»گفت: با تسهیلگری، همراهی و همفکری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور و کمیته تخصصی خیرین حوزه مدیریت بحران شهر تهران به لطف خیرین موسسه دو پروژه بزرگ حوزه‌ی بحران انجام شد.

اشکان تقی پور افزود: حدود ۳۸ تن در مقیاس وزنی مواد زیستی و معیشتی در مناطق سیل رده‌ی استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان با امداد هوایی و زمینی به دست خانواده‌های آسیب دیده از سیل رسید. ارزش این اقلام در حدود ۵۰ میلیارد ریال بود که از سوی خیرین موسسه و تسهیلگری نهاد‌های ذیربط و جمعیت هلال احمر در دو استان به انجام رسید.

وی افزود: در طول مراحل کمک رسانی هوایی و زمینی با همراهی مسئولان عالی رتبه‌ی ذیربط کشوری و استانی و امدادگران و داوطلبان جهت بررسی شرایط هم‌میهنان آسیب دیده از سیل و آگاهی از روند کمک رسانی به آسیب دیدگان کرامتمند حضور داشته است.

عضو هیئت مدیره شبکه ملی موسسات خیریه و نیکوکاری در ادامه گفت پروژه‌ی دیگر حوزه‌ی بحران آبرسانی از طریق تهیه حدود ۲۶ هزار متر لوله، اتصالات و انشعابات برای آبرسانی به ۶ روستای فاقد لوله کشی آب در شهرستان "درمیان" استان خراسان جنوبی بود که با حضور اشکان تقی پور، معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان، فرماندار شهرستان در میان، معاون رییس جمعیت هلال احمر کشور و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران و استان خراسان جنوبی، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران و استان خراسان جنوبی و دیگر معاونان ذیربط، مدیران آبفای استان و اهالی  شهرستان، روستا‌ها و مسئولان آغاز شد.

«چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۹» افزود: در این پروژه آبرسانی ۲۹۷ خانوار در ۶ روستای درگیر در بحران خشکسالی شهرستان درمیان استان خراسان جنوبی، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای مشترک آب آشامیدنی در منزل خود با نصب تمامی لوله کشی مورد نیاز و انشعابات و اتصالات تا ۳ ماه آینده خواهند شد.

تقی پور، مدیر عامل موسسه نیک گامان جمشید، هزینه‌ی این پروژه کاملا مردم نهاد که از طرق خیرین موسسه تامین می‌شود را تاکنون ۳۸ میلیارد ریال برشمرد.

در پایان او از همراهی، همفکری و تسهیلگری جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران و دیگر نهاد‌های ذیربط در انجام پروژه‌های خیرین تشکر ویژه کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی