تیتر امروز

تشییع پیکر شهید رئیسی/ یک دقیقه سکوت در پارلمان ارمنستان/ کوبا عزای عمومی اعلام کرد
سقوط دردناک و غم‌انگیز بالگرد ابراهیم رئیسی در آذربایجان شرقی (بروزرسانی می‌شود)

تشییع پیکر شهید رئیسی/ یک دقیقه سکوت در پارلمان ارمنستان/ کوبا عزای عمومی اعلام کرد

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیرخارجه در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و صبح روز دوشنبه رئیس جمعیت هلال احمر از پیدا شدن لاشه بالگرد...
ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با «کنعانی‌مقدم» واقعه شهادت رییس‌جمهوری و هیات همراه را بررسی می‌کند:

ابراهیم رئیسی تلاش می‌کرد دولتی فراجناحی باشد/امیرعبداللهیان «شهید قدس» است

یکی از سیاستمداران در گفت‌وگو با دیدار معتقد است که رییسی با جمع کردن منتقدان و موافقان زیر یک سقف تلاش می‌کرد فراجناحی باشد.
اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)
از چشم جهان (۱۵۰)

اندیشکده آمریکایی: برای شکست روسیه در جنگ اوکراین، باید نخست پنج مساله راهبردی را حل و فصل کرد(قسمت اول)

تازه‌ترین بسته حمایتی در حوزه امنیت ملی آمریکا در قبال اوکراین، که در آوریل امسال تصویب شد، به دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اجازه می‌دهد، برای ادامه حمایت از اوکراین علیه تجاوز روسیه، به تولید...

فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد

شب گذشته (دوشنبه) ۱۰ اردیبشهت ماه پلتفرم «فیلیمو» دو روز بعد از ابلاغ نظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص ممنوعیت پخش «حشاشین» از سکو‌های نمایش خانگی ایران، این سریال را از روی خروجی خود حذف کرد.

کد خبر: ۱۶۴۶۷۱
۰۹:۲۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد

دیدارنیوز: سریال حشاشین که با ممنوعیت پخش مواجه شده، از پلتفرم «فیلیمو» حذف شد.

به نقل از برنا، پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال ضد ایرانی «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.

شب گذشته ۱۰ اردیبشهت ماه و دو روز بعد از ابلاغ نظر شورای صدور مجوز ساترا در خصوص ممنوعیت پخش «حشاشین» از سکو‌های نمایش خانگی ایران، «فیلیمو» هم این سریال ضد ایرانی را از روی خروجی خود حذف کرد تا دیگر شاهد پخش این سریال از هیچ یک از رسانه‌های ایرانی نباشیم.

سامان مراد حسینی، سخنگوی مجمع رصتا در گفت و گو با برنا گفت: حذف «حشاشین» از روی پلتفرم‌های داخلی یک پیام بین المللی دارد که اتفاقاً رصد رسانه‌های خارجی نشان می‌دهد که این پیام به خوبی شنیده شده است، باید توجه کنیم که حذف حشاشین صرفاً یک ابلاغ حاکمیتی نبود بلکه یک تقاضای ملی از سوی نخبگان و رسانه‌های جمعی ایران هم بود و به همین دلیل می‌بینیم که اکثر نخبگان و رسانه‌های جمعی و هنرمندان کشور از تصمیم ساترا در خصوص حذف «حشاشین» از سکو‌های نمایش خانگی حمایت کردند.

بر اساس این گزارش؛ پلتفرم «فیلیمو» برخلاف ممنوعیتی که ساترا برای پخش «حشاشین» وضع کرده بود، به پخش این سریال ضد ایرانی ادامه داده و تماشای آن برای مخاطبان «فیلیمو» فراهم بود.

به گزارش دیدارنیوز، خبرگزاری ایرنا رسانه دولتی درباره ممنوعیت این سریال نوشته است: پخش سریال حشاشین به دلیل تحریف تاریخ و نمایش چهره‌ای نادرست از ایرانی ها به بهانه روایت تاریخ اسماعیلیه از شبکه نمایش خانگی ممنوع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی