تیتر امروز

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟
دیدار بررسی می‌کند

تولید و تامین دارو مهم است یا ورود به موضوع رعایت پوشش در داروخانه‌ها؟

در حالیکه معضل کمبود برخی دارو‌ها برای بیماران خاص در کشور مرتفع نشده؛ خبر تخصیص دارو به داروخانه‌ها به شرط رعایت حجاب چند روزی است موضوع رسانه ها شده و دیدار هم تحلیلی بر این موضوع دارد.

بررسی مشکلات یخچال سامسونگ

تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ، تنها با عیب یابی و بررسی دقیق مشکلات این دستگاه امکان پذیر خواهد بود. از این رو باید کلیه خرابی های رایج آن شناسایی شده و عوامل مرتبط با هر کدام به درستی عیب یابی شوند.

کد خبر: ۱۶۴۵۰۵
۱۲:۵۳ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارنیوز: تعمیر تخصصی یخچال سامسونگ، تنها با عیب یابی و بررسی دقیق مشکلات این دستگاه امکان پذیر خواهد بود. از این رو باید کلیه خرابی های رایج آن شناسایی شده و عوامل مرتبط با هر کدام به درستی عیب یابی شوند.

تکنسین های نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران با شرح و توضیح کامل خرابی ها و شیوه عیب یابی این موارد را برای شما سهولت بخشیده اند.

بررسی مشکلات یخچال سامسونگ از نگاه تعمیرکار

عیب یابی ایرادات رایج یخچال سامسونگ

هر یک از خرابی هایی که ممکن است یخچال سامسونگ با آن ها درگیر شود، در ادامه به صورت کامل بررسی شده و نحوه عیب یابی هر کدام شرح داده شده اند:

  • خنک نکردن یخچال سامسونگ

این امکان وجود دارد که  یخچال سامسونگ کاهش دما پیدا کرده و مشکل خنک نکردن آن به وجود بیاید.  برفک زدن اواپراتور، نشت گاز، خرابی کمپرسور، آسیب دیدگی فن، گرفتگی لوله دیفراست، معیوب شدن دمپر هوا، خرابی کلید بین درب، مشکل در سنسور و یا ترموفیوز می توانند منجر به این مشکل شوند. باید با کمک تعمیرکار یخچال سامسونگ این بخش ها را عیب یابی کرده و خرابی هر کدام را با تعمیر و یا تعویض قطعه، برطرف کنید.

  • برفک زدن و یخ زدگی مواد غذایی در یخچال سامسونگ

ایجاد برفک و یخ زدگی داخل یخچال سامسونگ می تواند دلیلی برای بروز ایراد در دمپر هوای بین یخچال و فریزر، پوسیدگی لاستیک دور درب، کثیفی کویل های کندانسور، خرابی ترمیستور و ترموستات و یا مشکل در برد الکترونیکی باشد.

  • نشتی آب از یخچال سامسونگ

با انسداد مسیر تخلیه یخچال سامسونگ، ممکن است مشکل نشتی آب از این دستگاه بروز پیدا کند. برفک زدگی اواپراتور و همین طور فرسودگی لاستیک دور درب نیز موجب این ایراد می شود. مطمئن شوید که سینی تخلیه یخچال دچار شکستگی نشده باشد. معیوب شدن اتصالات آبسرد کن و یخساز یخچال نیز می تواند باعث نشتی شوند.

  • بوی بد از یخچال سامسونگ

ابتدا مطمئن شوید که دلیل بوی بد از یخچال سامسونگ، غذای فاسد و یا خوب بسته بندی نشدن مواد غذایی داخل کابین نباشند. اگر همچنان بوی بد یخچال به جا مانده بود، می توانید کمی جوش شیرین را داخل یخچال قرار دهید و پس از چند ماه آن را تعویض نمایید. البته امکان معیوب شدن ذغال بوگیر داخل یخچال نیز وجود دارد.

  • روشن نشدن یخچال سامسونگ

مشکل در بخش هایی هم چون ترموستات، اورلود، برد الکترونیکی و یا سیستم برق رسانی، باعث روشن نشدن یخچال سامسونگ می شوند. حتما آن ها را عیب یابی کرده تا در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض شوند.

  • یکسره کار کردن یخچال سامسونگ

مشکل یکسره کار کردن یخچال سامسونگ، باعث افزایش مصرف برق خواهد شد. باید خرابی لاستیک دور درب و ترموستات را بررسی کنید. گرد و غبار اطراف کندانسور نیز باعث این ایراد می شود.

  • صدای غیر عادی و زیاد از یخچال سامسونگ

مطمئن شوید که یخچال سامسونگ تراز باشد. باید موتور فن اواپراتور را نیز مورد بررسی قرار دهید. نباید اواپراتور برفک زدگی داشته باشد. با کثیف شدن فن موتور کمپرسور نیز یخچال سامسونگ صدا می دهد.

عیب یابی و تعمیر یخچال سامسونگ

  • داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ

هنگامی می توان نگران داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ باشیم که درجه دمای آن به بیش از 70 یا 80 درجه سانتی گراد برسد. داغ شدن بدنه یخچال سامسونگ نشانه ای از معیوب بودن موتور آن است. ممکن است مجبور به تعوض آن شوید. حتما از تعمیرکار یخچال سامسونگ در این زمینه کمک بگیرید.

  • یخ نساختن یخساز یخچال سامسونگ

بروز ایراد در یخساز و مشکل یخ نساختن یخساز یخچال سامسونگ، ناشی از خرابی شیر برقی یخساز، موتور یخ ساز، یخ زدن مسیر ورودی یخ ساز و معیوب بودن سنسور و برد است. انسداد فیلتر نیز موجب این ایراد خواهد شد.

  • چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ

از مهم ترین دلایل چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ، تنظیم نبودن درجه آن است. ریست شدن یخچال، خرابی سنسور فریزر، معیوب برد الکترونیکی، ایراد در سنسور برفک زدایی، خراب شدن فن یخچال نیز از دیگر عواملی هستند که باعث چشمک زدن درجه یخچال سامسونگ می شوند.

  • یخچال سامسونگ سرد نمی کند

هنگامی که یخچال سامسونگ سرد نمی کند، بایدکویل های کندانسور تمیز شوند. مشکل فن کندانسور نیز بررسی شده و هر گونه خرابی در فن موتور حرارتی، ترمیستور، رله استارت، ترموستات، خازن استارت، پنل کنترل دما، کمپرسور و برد موجب سرد نشدن کابین یخچال  سامسونگ می شوند.

  • کار نکردن یخچال سامسونگ

گرم شدن داخل کابین به نوعی کار نکردن یخچال سامسونگ به حساب می آید. ممکن است این ایراد به دلیل تامین برق ورودی دستگاه، تنظیم نبودن درجه دما، قرار گرفتن یخچال در مجاورت اجاق گاز، رعایت نکردن فاصله یخچال از دیوار و معیوب بودن کمپرسور بوده و باید به واسطه تعمیرکار یخچال سامسونگ بررسی شوند.

سرویس و رفع خرابی یخچال سامسونگ

  • گرم شدن یخچال ساموسنگ

با بروز پیدا کردن مشکل گرم شدن یخچال سامسونگ بهتر است موارد زیر مورد بررسی قرار بگیرند:

  1. کمپرسور
  2. سیستم یخ زدایی
  3. گاز مبرد
  4. دمپر
  5. فن اواپراتور
  6. لاستیک دور درب
  7. کندانسور
  8. برد کنترل کننده دما
  9. فن اواپراتور
  10. رله استارت
  • بالا رفتن درجه یخچال سامسونگ

مشکل بالا رفتن درجه یخچال، به این معنا است که کابین هوای خنک در خود نداشته و اصطلاحا ایراد سرد نکردن یخچال سامسونگ به وجود آمده است. از این رو باید قطعات زیر را عیب یابی نمایید:

  1. موتور فن
  2. ترموستات
  3. فاصله یخچال از دیوار
  4. لاستیک دور درب

نحوه ریست کردن یخچال سامونگ

مراحل زیر نحوه ریست کردن یخچال سامسونگ را  شرح می دهند:

  1. کلید Energy Saver را همراه با کلید Lighting، به مدت 5 تا 8 ثانیه نگه دارید.
  2. باید کل چراغ های روی صفحه به مدت یک ثانیه روشن شده و خاموش شوند.
  3. پس از خاموشی این چراغ ها، ریست برد یخچال ساموسنگ صورت می گیرد.
  4. امکان دارد پس از این مرحله صفحه نمایش کاملا خاموش بماند و یا دکمه ها عمل نکنند.
  5. باید اتصال برق یخچال سامسونگ را برای 5 دقیقه قطع کنید.
  6. مجدد دستگاه را به برق متصل کرده و اجازه دهید تا راه اندازی شود.

تعمیرات یخچال سامسونگ در آی پی امداد

آی پی امداد تنها ارائه دهنده خدمات در حوزه تعمیرات است. این شرکت بزرگ از دهه 1370 فعالیت خود را با تعمیر لوازم خانگی آغاز کرده است و امروزه علاوه بر لوازم خانگی، اقدام به تعمیر انواع لوازم برقی منزل، آشپزخانه، صنعتی، باغبانی، اداری و هر آنچه تصور کنید می پردازد. این شرکت در طی این سالها تمام تمرکز خود را بر بهبود کیفیت خدمات در حوزه تعمیرات معطوف کرده و از حوزه تعمیرات خارج نشده است. در حالی که سایر اپلیکیشن ها علاوه بر تعمیرات، خدمات مختلفی مانند لوله کشی، نظافت، حمل و نقل و ... را نیز ارائه می دهند. بنابراین با اطمینان می توان گفت که به دلیل تمرکز بالای شرکت آی پی امداد بر حوزه خدمات تعمیراتی، هیچ شرکتی توان رقابت با آی پی امداد را ندارد.

از این رو می توانید برای رفع خرابی های ایجاد شده در عملکرد یخچال سامسونگ، با تعمیرکار متخصص این دستگاه تماس گرفتته به واسطه آی پی امداد از خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در محل استفاده نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی