تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...
جام حذفی فوتبال و شب بزرگ در اراک

قاتل پرسپولیس؛ ایرالکو در نقش الهلال!

تیم آلومینیوم اراک شب گذشته (جمعه) در دیداری به یادماندنی و پرگل پرسپولیس را در ضربات پنالتی حذف کرد و به پیشروی خود در جام حذفی ادامه داد. نکته جالب این است که پرسپولیس آخرین‌بار در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، در دیداری که تعدادی از مهره‌های شاخص خود را در اختیار نداشت از الهلال عربستان ۴ گل خورد.

کد خبر: ۱۶۴۴۹۲
۱۰:۴۶ - ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

قاتل پرسپولیس؛ ایرالکو در نقش الهلال!

دیدارنیوز: طلسم آلومینیوم همچنان دست بردار پرسپولیس نیست و ۲ حذف آخر پرسپولیس در جام حذفی به دست نماینده اراک بوده است.

پرسپولیس در شرایطی به دست آلومینیوم در جام حذفی از گردونه مسابقات خارج شد که روز‌های خوبی را در لیگ پشت سر گذاشته بود و پس از ناکامی مقابل آلومینیوم در بازی نخست نیم‌فصل در ۹ بازی به ۸ برد و یک تساوی دست یافت تا دوباره در جام حذفی برابر آلومینیوم ناکام ماند.

به یاد بهار ۲ سال پیش

آلومینیوم که در لیگ عنوان گربه سیاه پرسپولیس را یدک می‌کشد، در جام حذفی هم برای پرسپولیس به حریف غیرقابل عبور تبدیل شده است. بهار ۲ سال قبل در چنین روز‌هایی بود که پرسپولیس در مرحله یک چهارم‌نهایی در ورزشگاه آزادی برابر آلومینیوم اراک قرار گرفت و به طرز ناباورانه‌ای برابر این تیم تن به شکست ۳ بر ۲ داد. وجه اشتراک عجیب آن دیدار با بازی این فصل پرسپولیس آن بود که در آن مسابقه هم پرسپولیس ۲ بار از حریف پیش افتاد، ولی در نهایت آلومینیوم موفق به پیروزی برابر حریف شد.

این تنها شکست پرسپولیس در ۲۹ بازی اخیر جام حذفی در وقت قانونی است. پرسپولیس عملکرد ویژه‌ای در فصول اخیر پس از زدن گل اول داشته و پیش افتادن از حریف در اکثر بازی‌ها به معنی پیروزی این تیم بوده است، ولی این آمار برابر آلومینیوم رنگ باخته است. در اولین تقابل دو تیم در لیگ بیستم، پرسپولیس در دقایق ابتدایی توسط کمال کامیابی‌نیا از حریف پیش افتاد، ولی در نهایت ۲ بر یک بازی را واگذار کرد و این اتفاق در ۲ تقابل دو تیم در جام حذفی تکرار شد.

ایرالکو در نقش الهلال

پرسپولیس با آمار دفاعی عالی و ۵ کلین‌شیت متوالی پا به این دیدار گذاشت. سرخ‌پوشان تا دقایق پایانی وقت قانونی هم دروازه خود را بسته نگه داشتند، ولی تا پایان بازی ۴ گل دریافت کردند. پرسپولیس در سال‌های اخیر به آمار ممتاز دفاعی خود متکی بوده است. این تیم آخرین‌بار در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷، در دیداری که تعدادی از مهره‌های شاخص خود را در اختیار نداشت از الهلال عربستان ۴ گل خورد.

از حضور آلومینیوم در سطح اول فوتبال ایران، ۴ فصل می‌گذرد و این تیم در ۱۰ تقابل با پرسپولیس ۱۱ گل زده است و در این مدت هیچ تیمی اندازه آلومینیوم به پرسپولیس گل نزده و پس از آن استقلال با ۹ و سپاهان و گل‌گهر با ۷ گل قرار دارند. پرسپولیس با ویرا در مجموع ۷ گل خورده که ۵ گل سهم آلومینیوم اراک بوده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی