تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
ماشین کشتار تل‌آویو همچنان در حرکت است

گزارش نشریه آمریکایی از تاکتیک‌های جنگی اسرائیل

پس از کشتار و جنایت‌های اخیر ارتش اسرائیل در غزه و مناطق دیگر، نشریه «وال استریت ژورنال» مدعی شد که تل‌آویو از تاکتیک‌های جنگی نوار غزه علیه فلسطینیان در برخی از اردوگاه‌های پناهجویان در کرانه باختری استفاده می‌کند.

کد خبر: ۱۶۴۴۴۴
۱۸:۰۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

گزارش نشریه آمریکایی از تاکتیک‌های جنگی اسرائیل

دیدارنیوز: روزنامه «وال استریت ژورنال»، در گزارشی نوشت، تل‌آویو به استفاده از تاکتیک‌های جنگی نوار غزه علیه فلسطینیان در برخی از اردوگاه‌های پناهجویان در کرانه باختری متوسل شده است.

این روزنامه به نقل از یک مقام نظامی اسرائیل که نخواست نامش فاش شود گزارش داد، ارتش اسرائیل در بازه زمانی اکتبر تا مارس حدود ۴۰ حمله پهپادی در کرانه باختری انجام داده است.

به نقل از العربیه، این مقام افزود: «حملات پهپادی و عملیات نیروی زمینی با هدف قرار دادن شبه‌نظامیان، کرانه باختری را به جبهه جنگ دیگری در سرزمین‌های فلسطین تبدیل کرده است.»

او همچنین ادعا کرد که اسرائیل تقریبا روزانه حملات هوایی و زمینی را انجام می‌دهد و از قوانین انعطاف پذیرتری در اردوگاه‌ها از ۷ اکتبر پیروی کرده که منجر به ایجاد یک جبهه نبرد در کنار جنگ در غزه شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی