تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.
وحیدی از گشت ارشاد می‌گوید

وزیر کشور: طرح نور یعنی «اصلاح با تذکر»

احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم با وجود انتقاد‌های اخیر از بازگشت گشت ارشاد (که حالا نامش به طرح نور تغییر کرده) و برخورد با زنان بی‌حجاب گفت: در طرح نور اساس کار، اصلاح با تذکر است.

کد خبر: ۱۶۴۳۶۵
۱۲:۴۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزیر کشور: طرح نور یعنی «اصلاح با تذکر»

دیدارنیوز: وزیر کشور گفت: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می‌کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود. غالب افراد با تذکر، رعایت می‌کنند.

احمد وحیدی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره طرح نور اظهار کرد: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های سنتی، ملی و مذهبی ماست و غالب باتونان ما به حجاب خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی هم رعایت نمی‌کنند که البته بخش قابل توجه آن‌ها با تذکرانی که داده می‌شود، رعایت می‌کنند و انگشت شمار هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند که فراجا طبق وظایف قانونی خود آن‌ها را به مراجع قضایی دلالت می‌کند. این کل ماجراست.

وی ادامه داد: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده است که حتما با کسی که اهمال و غفلت دارد با کسی که برای ساختارشکنی اقدام می‌کند، تفاوت قائل شود و اساس این است که با تذکر اصلاح شود. غالب افراد با تذکر، رعایت می‌کنند.

مطلب مرتبط:

پزشکیان: این زنان در اختیار خود نظام بودند؛ حالا می‌خواهیم با زور درست کنیم؟

وزیر کشور در پاسخ به این پرسش که طرح نور با دستور وزارت کشور در حال اجراست، گفت: نه، این جزو وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضائیه است.

احمدی درباره سرنوشت لایحه عفاف و حجاب، تصریح کرد: فعلا در شورای نگهبان و مجلس است و به مرحله نهایی نرسیده است.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی در خصوص دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز بیست و یکم اردیبهشت برگزار می‌شود که در این مرحله ۴۵ نماینده برای ۲۲ حوزه انتخاب می‌شوند. در هشت حوزه از این ۲۲ حوزه از جمله در حوزه انتخابیه تهران انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد.

وحیدی در خصوص آموزش‌های مورد نظر به مردم برای برگزاری انتخابات الکترونیکی، گفت: آموزش‌های لازم در این خصوص به مردم از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی، داده خواهد شد. ضمن آنکه در دوره قبل که در چند الکترونیکی برگزار کردیم بسیار موفقیت آمیز بود.

وی در خصوص تبلیغات داوطلبان اظهار کرد: تبلیغات نمایندگان از یک هفته قبل از شروع دور دوم انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی