تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
یک فعال رسانه‌ای به ادعای نماینده مشهد پاسخ داد

جنجال جدید کریمی قدوسی؛ «این ادعاها پیوست گزارش آژانس می‌شود»

ادعاهای عجیب و موشکی جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی این روزها حسابی در فضای مجازی خبرساز شده و برخی فعالان رسانه‌ای و حتی یک نماینده مجلس به توییت‌های او پاسخ داده‌اند.

کد خبر: ۱۶۴۳۱۳
۱۷:۲۹ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

جنجال جدید کریمی قدوسی؛ «این ادعاها پیوست گزارش آژانس می‌شود»

دیدارنیوز: نماینده مشهد در مجلس یازدهم ادعای جدیدی درباره آزماش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر مطرح کرد.

به نقل از خبرآنلاین، روز گذشته، جواد کریمی قدوسی، نماینده مشهد در مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «در صورت صدور اذن تا انجام اولین آزمایش یک هفته فاصله می‌باشد.»

بلافاصله پس از انتشار این توئیت، فعالان سیاسی و رسانه‌ای از این نماینده مجلس انتقاد کردند اما، او بازهم در توئیت با هشتگ اقتدار ایران نوشت: «در صورت اذن تا انجام اولین آزمایش ارتقاء برد موشکی به ۱۲ هزار کیلومتر یک هفته فاصله می‌باشد.»

مطلب مرتبط:

واکنش به توییت عجیب یک نماینده؛ نه سلاح هسته‌ای ساخته‌ایم، نه داریم

در همین راستا، علی قلهکی، یک فعال رسانه‌ای در پاسخ به این نماینده مجلس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: موشک قاره پیما با برد ۱۲ هزار کیلومتر، فقط برای حمل کلاهک هسته‌ای است، اینکه دانش ساخت آن را داریم یا نه به کنار، ولی تمامی مواضع اخیر شما پیوست گزارش آژانس انرژی اتمی علیه کشور می‌شود! چه اذنی بیاید چه اذنی نیاید...

جنجال جدید کریمی قدوسی؛ «این ادعاها پیوست گزارش آژانس می‌شود»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی