تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

درخشش خبرنگار دیدارنیوز در جشنواره ملی "شهد رسانه"

خبرنگار دیدارنیوز با کسب رتبه دوم بخش تیتر در جشنواره ملی «شهد رسانه» درخشید.

کد خبر: ۱۶۴۳۰۷
۱۴:۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

به گزارش دیدارنیوز - خوزستان: در مراسم اختتامیه، دکتر ولید آلبوناصر دبیر جشنواره شکرستان، استقبال رسانه‌ها از این جشنواره را عاملی برای شکوفایی هر چه بیشتر صنعت نیشکر دانست.

بر اساس اعلام نظر هیئت داروان، فاطمه کاظمی، خبرنگار دیدارنیوز خوزستان موفق به کسب مقام دوم بخش تیتر سومین جشنواره ملی "شهد رسانه" و مریم مقدم از روزنامه «کار و کارگر» شایسته تقدیر شد.

فاطمه کاظمی تنها برگزیده بخش تیتر این جشنواره بود و هیات داوران در این بخش هیچ اثری را حائز رتبه اول و سوم ندانستند.

در بخش یادداشت، مرتضی آژند از پایگاه خبری «کاوش اخبار» و شاهین بهرامی از پایگاه خبری«حبیب خبر» به ترتیب رتبه دوم و سوم را کسب کردند. ساناز فدعمی از سایت «تاباخبر» شایسته تقدیر شد. در بخش یادداشت، هیچ یک از آثار حائز رتبه اول نشد.

در بخش گزارش، شهلا روشنی از روزنامه «دنیای اقتصاد» مقام اول و شهرزاد امیری از پایگاه خبری «نبض شهر» رتبه سوم را به دست آوردند. در این بخش، سیمین غافلی از «کشاورزی پرس» شایسته تقدیر شد. 

در بخش خبر، مقام دوم به معصومه عامری از روزنامه «پیام ما» رسید. محمدرضا بنوره از خبرگزاری ایرنا و مهدی ربیع از «تواناخبر» نیز به‌صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند. در این بخش، شایان حاجی نجف از خبرگزاری ایسنا شایسته تقدیر شد.

در بخش ویژه (خودکفایی)، غلامرضا فروغی نیا از پایگاه خبری «اقتصاد بومی» به رتبه دوم دست یافت. هیچ یک از آثار ارسالی حائز رتبه‌های اول و سوم نشدند. در این بخش، مجتبی حیدری از روزنامه چشم‌انداز شایسته تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، رقابت بیش از 50 روزنامه‌نگار در بخش‌های خبر، یادداشت، تیتر، مصاحبه، گزارش و بخش‌های ویژه در جشنواره شهد رسانه، از دید اساتید رسانه، مطلوب است و در مقایسه با دیگر جشنواره‌های رسانه‌ای حتی رقابت‌های مطبوعاتی در سطح ملی، این جشنواره یکی از رقابتی‌ترین جشنواره‌های رسانه‌ای است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی