تیتر امروز

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود
در نشست گفتمان عمومی؛ مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی مطرح شد

مهدی مطهرنیا: زمینه‌های فدرالیسم در ایران مهیا نیست/ چرا آینده ایران؛ نه ایرانِ آینده؟/ ایران، کشور نشاط، جشن و امید بود

نشست گفتمان عمومی، مهارت‌های پیش‌بینی و آینده اندیشی با حضور مهدی مطهرنیا، رئیس پژوهشکده آینده پژوهی سیمرغ به میزبانی دیدارنیوز برگزار شد.
امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تار مو/ تقیه‌ علما، دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم
در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام اکبرنژاد مطرح شد:

امر به معروف باید در ساختار‌های حاکمیتی باشد نه برای چهار تار مو/ تقیه‌ علما، دین را حفظ نمی‌کند/ نباید با کل دنیا مقابله می‌کردیم

در سی‌ و پنجمین برنامه دیدار اندیشه با حجت الاسلام محمدتقی اکبرنژاد مجتهد و مدرس حوزه، در ادامه موضوع "نقش خدا و مردم در تحولات اجتماعی" به تاثیر تقیه در کنش علماء دین پرداختیم.
محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

محموله‌های خطرناک یا کالا‌های معمولی؟/ امیدواری پس از دور سوم مذاکرات/ زلزله ژئوپلیتیکی در خاورمیانه

این هشتاد و نهمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد مطرح کرد

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VOD‌ها است

عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعلام کرد که وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور از جمله حوزه VOD‌ها است.

کد خبر: ۱۶۴۲۰۳
۱۸:۵۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VOD‌ها است

دیدارنیوز: عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VOD‌ها است.

محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکرد‌های جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهاد‌های بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضا‌های حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه نمایش خانگی و سایر بستر‌های نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او در ادامه گفت: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام امادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
امروز پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت
پرطرفدارترین ها