تیتر امروز

محمود فتوحی: ایران امروز را، رسانه‌های داخلی و خارجی می‌سازند/ از دوره صفویه به بعد، وطن معنای ملک را پیدا کرد/ در ادبیات معاصر، مفهوم ایران تا حدودی ریزش پیدا کرد
گفت و گوی دیدار در برنامه «گپی نو» با پژوهشگر نام آشنای ادبیات فارسی:

محمود فتوحی: ایران امروز را، رسانه‌های داخلی و خارجی می‌سازند/ از دوره صفویه به بعد، وطن معنای ملک را پیدا کرد/ در ادبیات معاصر، مفهوم ایران تا حدودی ریزش پیدا کرد

در هفتمین برنامه از گپی‌نو، با محمود فتوحی، استاد و پژوهشگر نام‌آشنای ادبیات فارسی به گفت‌و‌گو پرداختیم و با او پیرامون مفهوم ایران در شعر فارسی خصوصا قصاید مدحی سخن گفتیم.
برای اجرای قصاص به خانواده قاتل پول بدهید!/ ناگفته‌های روحانی از تماس تلفنی با اوباما/ محاصره کاراکاس؛ تمرین خفگی
مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز با اجرای محمدرضا حیاتی

برای اجرای قصاص به خانواده قاتل پول بدهید!/ ناگفته‌های روحانی از تماس تلفنی با اوباما/ محاصره کاراکاس؛ تمرین خفگی

این صد و چهلمین برنامه مجله خبری تحلیلی دیدارنیوز است که امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۴ با اجرای محمدرضا حیاتی و با حضور کارشناسان و صاحب نظران تقدیم مخاطبان گرامی می‌شود.
علی اصغر مهابادی، حقوقدان: سعدی زنده دل است و در بین ما زندگی می‌کند
دیدار از نشست بازنمایی حقوق عمومی در اندیشه سعدی گزارش می دهد

علی اصغر مهابادی، حقوقدان: سعدی زنده دل است و در بین ما زندگی می‌کند

بازنمایی حقوق عمومی در اندیشه سعدی» عنوان نشست و گردهمایی بود که به همت انجمن علمی حقوق اساسی ایران و گروه حقوق عمومی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی با حضور جمعی از حقوقدانان و علاقمندان به...
مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد مطرح کرد

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VOD‌ها است

عباس محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد اعلام کرد که وزارت فرهنگ، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور از جمله حوزه VOD‌ها است.

کد خبر: ۱۶۴۲۰۳
۱۸:۵۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

وزارت فرهنگ، متولی تبلیغات در حوزه VOD‌ها است

دیدارنیوز: عباس محمدیان گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی همه عرصه‌های تبلیغاتی کشور در حوزه‌های چاپی، محیطی، فضای مجازی، صوتی و تصویری و VOD‌ها است.

محمدیان، مدیر کل تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت ارشاد با اعلام برنامه‌های تحولی و رویکرد‌های جدید این دفتر در سال جدید اعلام کرد: بنابر قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مصوبات مختلف نهاد‌های بالادستی از جمله شورای عالی انقلاب فرهنگی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی در حوزه‌های مختلف تبلیغات تجاری در فضا‌های حقیقی و مجازی، شبکه‌های اجتماعی، پیام‌گستران، شبکه نمایش خانگی و سایر بستر‌های نوین تبلیغاتی در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد.

او در ادامه گفت: این دفتر برنامه‌هایی را برای تقویت نظام حکمرانی در زمینه تبلیغات در دستور کار خود قرار داده است که از آن جمله می‌توان به تدوین سند ساماندهی تبلیغات تجاری در فضای مجازی، تدوین دستورالعمل‌های نظارتی، تقویت و توسعه سامانه‌های نظارتی و رونمایی از سامانه جامع تبلیغات اشاره کرد.

محمدیان، با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌های لازم طی سال‌های گذشته و آمادگی این دفتر برای انجام وظایف و تکالیف قانونی محوله را در این زمینه فراهم کرده و به موجب قانون، وظایف و تکالیف محوله بر انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی در بستر قانون و از طریق کانون‌های آگهی و تبلیغاتی دارای پروانه معتبر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای هرگونه همکاری نزدیک با فعالان تبلیغاتی و توسعه روزافزون کمی و کیفی تبلیغات کشور اعلام امادگی کرد و از همه دست‌اندرکاران تبلیغات کشور در حوزه‌های مختلف خواست رعایت قانون و ضوابط و مقررات تبلیغاتی را هم‌چون گذشته، سرلوحه کار خود قرار دهند.

ارسال نظرات
امروز شنبه ۲۹ آذر
امروز شنبه ۲۹ آذر
امروز شنبه ۲۹ آذر
امروز شنبه ۲۹ آذر