تیتر امروز

بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
کریم حسینی می‌گوید شهردار اهواز، ساکن شهر اهواز نیست

تذکر یک نماینده به وزیر کشور؛ چند هزار میلیارد تومانِ شهرداری اهواز کجاست؟

کریم حسینی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم گفت: آقای وزیر در دولت سیزدهم تاکنون چند هزار میلیارد تومان در قالب حق آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری اهواز پرداخت شده است، اما متاسفانه نه تنها این مبالغ صرف آبگرفتگی، آسفالت معابر، فضای سبز، پسماند‌ها و ... نشده، بلکه گزارش محل هزینه کرد آن‌ها نیز به مردم، شورای شهر، استانداری و نمایندگان اعلام نشده است!

کد خبر: ۱۶۴۱۸۹
۱۳:۳۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تذکر یک نماینده به وزیر کشور درباره وضعیت چند هزار میلیارد تومانِ شهرداری اهواز

دیدارنیوز: نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: آقای وزیر در دولت سیزدهم تاکنون چند هزار میلیارد تومان در قالب حق آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری اهواز پرداخت شده است، اما متاسفانه نه تنها این مبالغ صرف آبگرفتگی، آسفالت معابر، فضای سبز، پسماند‌ها و ... نشده است بلکه گزارش محل هزینه کرد آن‌ها نیز به مردم، شورای شهر، استانداری و نمایندگان اعلام نشده است.

سید کریم حسینی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: باید به خالقان وعده صادق سلام و درود فرستاد و به پاسداران عزیز انقلاب اسلامی تشکر و خداقوت ویژه‌ای کرد.

وی خطاب به وزیر کشور، عنوان کرد: آقای وزیر در دولت سیزدهم تاکنون چند هزار میلیارد تومان در قالب حق آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری اهواز پرداخت شده است، اما متاسفانه نه تنها این مبالغ صرف آبگرفتگی، آسفالت معابر، فضای سبز، پسماند‌ها و ... نشده است بلکه گزارش محل هزینه کرد آن‌ها نیز به مردم، شورای شهر، استانداری و نمایندگان اعلام نشده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس، افزود: آقای وزیر یکی از معاونین شما به طور مستقیم در امور شورای شهر و شهرداری اهواز دخالت می‌کند و یکی از عوامل نابسامانی شهرداری اهواز است. حدود چند ماه می‌گذرد که جلسات شورای شهر اهواز تشکیل نمی‌شود و حدود ۱۲ جلسه شورا به علت عدم حضور اقلیت حامی شهردار به حدنصاب نمی‌رسد، پرونده غایبان در جلسه هیات تخلفات ارسال شده، اما رسیدگی نمی‌شود. شهردار اهواز ساکن شهر اهواز نیست و طبق قانون شورای اسلامی شهر مکلف به رسیدگی به موضوعات فوق است، اما عده‌ای مانع تکلیف قانونی می‌شوند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی