تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

تذکر حسینی‌کیا به دولت رئیسی؛ بخشی از بازار ارز را رها کرده‌اید

جواد حسینی‌کیا، نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از وضعیت بحرانی بازار ارز در ایران، در تذکر خود خطاب به دولت ابراهیم رئیسی گفت: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده و نیاز است ورود جدی به این عرصه از سوی دولت صورت پذیرد.

کد خبر: ۱۶۴۱۸۱
۱۱:۴۷ - ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳

تذکر حسینی‌کیا به دولت رئیسی؛ بخشی از بازار ارز را رها کرده‌اید

دیدارنیوز: نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی از از وضعیت نامناسب افزایش قیمت ارز در کشور انتقاد کرد.

سید جواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری در رابطه با چالش‌های بازار ارز بیان کرد: بازار ارز بازار مناسبی نیست و دولت یک بخشی از این بازار را رها کرده و نیاز است ورود جدی به این عرصه از سوی دولت صورت پذیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فضای ملتهب بازار ارز در واقع دست دلالان را باز گذاشته و هر آنچه که می‌خواهند در این بازار کرده و دست به قیمت گذاری می‌زنند.

حسینی کیا تاکید کرد: بنابراین نیازمند ورود دولت، دستگاه قضا و دستگاه‌های امنیتی به آشفته بازار ارز هستیم تا انشاالله جلوی تخلفات در این بازار گرفته شود.

به نقل از خانه ملت، این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشکلات حوزه بهداشت و درمان در سال جدید برطرف شود تاکید کرد: متاسفانه مشکلات عدیده‌ای در رابطه با حوزه بهداشت درمان در شهرستان سنقر وجود دارد که از وزیر بهداشت می‌خواهم مشکلات مالی، تجهیزاتی و پزشکی این شهرستان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی