تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
اتفاقی عجیب در جنوب کشور

تصمیمات سلیقه‌ای؛ تمام کنسرت‌های بوشهر لغو شد!

در حالی که داستان بحث‌برانگیز لغو و کارشکنی در کنسرت علیرضا قربانی در اصفهان هنوز در یادها باقی مانده، حالا از بوشهر خبر می‌رسد که اداره اماکن در دو نامه عجیب به فاصله یک روز، ابتدا اجازه برگزاری کنسرت‌های فروردین ماه را صادر و بلافاصله همه کنسرت‌ها را در بوشهر لغو کرده است!

کد خبر: ۱۶۴۰۵۹
۱۸:۳۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳

تمام کنسرت‌های بوشهر لغو شد!

دیدارنیوز: اداره اماکن استان بوشهر در دو نامه عجیب به فاصله یک روز، ابتدا اجازه برگزاری کنسرت‌های فروردین ماه این استان را صادر و بلافاصله در اقدامی عجیب، همه کنسرت‌ها را در بوشهر لغو کرد.

به نقل از دیده‌بان ایران، اداره اماکن استان بوشهر در دو نامه عجیب به فاصله یک روز، ابتدا اجازه برگزاری کنسرت‌های فروردین ماه این استان را صادر و بلافاصله در اقدامی عجیب، همه کنسرت‌ها را در بوشهر لغو کرد. کنسرت آرمان گرشاسبی ۳۰ و ۳۱ فروردین و کنسرت «معین زد» ۵ و ۷ اردیبهشت ماه، با دستور اداره اماکن استان بوشهر لغو شد.

این در شرایطی‌ست که همین اداره در تاریخ ۲۵ فروردین، نامه برگزاری این کنسرت را صادر کرده بود و در کمتر از ۲۴ ساعت، با صدور نامه‌ای دیگر با مُهر «آنی»، برگزاری هر دو کنسرت را خارج از مصلحت دانست!

در ماه‌های اخیر بوشهر یکی از خبرسازترین استان‌های ایران در حوزه موسیقی تبدیل شده است. حواشی برگزاری و لغو فستیوال کوچه و اجرای آن در دوبی یکی از جنجالی‌ترین اخبار اسفند سال قبل بود. پس از دستور صریح وزیر ارشاد مبنی بر برگزاری کنسرت در تمام نقاط ایران بی هیچ مشکل و تصمیمات استانی و غیرقانونی، این استان جنوبی ایران درگیر تصمیماتی سلیقه‌ای شده است. باید منتظر ماند و دید وزارت ارشاد درباره این تصمیم غیرقانونی چه واکنشی خواهد داشت.

منبع: کانال بهمن بابازاده

مطلب مرتبط:

علم‌الهدی و صدیقی، مردم را به روحانیت بی‌اعتماد کرده‌اند

برنامه کنسرت‌های نوروزی در ایران

عذرخواهی وزارت ارشاد به‌دلیل لغو کنسرت قربانی +ویدیو

جنجال یک کنسرت در اصفهان؛ «به قانون عمل کنید»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی