تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

رگبار باران و وزش باد شدید در انتظار تهرانی‌ها

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید در تهران همچنین افزایش دما از فردا (۲۶ فروردین‌ماه) خبر داد.

کد خبر: ۱۶۳۸۳۵
۱۷:۱۶ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۳

رگبار باران و وزش باد شدید در انتظار تهرانی‌ها

دیدارنیوز: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

امروز (۲۵ فروردین) و با عبور موج دیگری از روز دوشنبه (۲۷ فروردین) به‌ویژه در بخش‌های شمالی و ارتفاعات استان در بعضی ساعات رگبار باران، وزش باد شدید، با احتمال رعد و برق، در ارتفاعات بالا دست گاهی رگبار برف و کولاک و در نیمه جنوبی و مناطق غربی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

امروز کاهش نسبی دما و از فردا تا چهارشنبه (۲۹ فروردین) روند افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (۲۶ فروردین) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۲۷ فروردین) کمی ابری تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد، گرمترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی