تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

ادعای سناتور آمریکایی: اسرائیل با خطر حمله ایران روبه‌رو است

مارکو روبیو، سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا با ادعای این‌که اسرائیل با خطر حمله از سوی ایران رو‌به‌رو است، خواستار حمایت قاطع دولت آمریکا از این رژیم شد.

کد خبر: ۱۶۳۷۷۰
۰۹:۲۸ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۳

ادعای سناتور آمریکایی: اسرائیل با تهدید حمله ایران روبه‌رو است

دیدارنیوز: سناتور جمهوری‌خواه ایالت فلوریدا طی پیامی در شبکه «ایکس» با اعلام این‌که اسرائیل با خطر حمله از سوی ایران رو‌به‌رو است، خواستار حمایت قاطع دولت آمریکا از این رژیم شد.

وی در این پیام نوشت: «اسرائیل با تهدید حمله قریب‌الوقوع، به‌طور مستقیم از سوی ایران و در ترکیب با حملات هماهنگ حزب‌الله، حوثی‌ها و نیرو‌های نیابتی ایران در سوریه و عراق مواجه است».

روبیو ادامه داد: «بایدن باید انتقاد شدید از تنها دموکراسی طرفدار آمریکا در منطقه را متوقف کرده و روشن کند که ایالات متحده از آن‌ها در دفاع در برابر چنین حملاتی حمایت کرده و به آن پاسخ خواهد داد».

به گزارش دیدارنیوز، پس از حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، مقامات کشورمان در روزهای اخیر بارها از پاسخ قاطع و انتقام از تل‌آویو صحبت کرده‌اند.

منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی