تیتر امروز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
اینجا جان «کارگر» کالا است!
«دیدارنیوز» به بهانه روز کارگر، آمار ضدو نقیض فوتی های کارگری را بررسی می‌کند:

اینجا جان «کارگر» کالا است!

در این گزارش تنها به گوشه‌ای از نابسامانی حوزه کارگری به ویژه تناقض‌گوی مدیران دولتی در مورد آمار حوادث ناشی از کار خواهیم پرداخت.
فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
بازار بی‌ثبات ارز در ایران

دلار ۱۰۰۰ تومان ریزش کرد

در بازار بی‌ثبات ارز در کشورمان که صدای اعتراض نمایندگان مجلس را درآورده، قیمت دلار امروز دوشنبه، افت ارزش نزدیک به هزار تومانی داشت.

کد خبر: ۱۶۳۶۴۲
۱۳:۲۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

دلار ۱۰۰۰ تومان ریزش کرد

دیدارنیوز: قیمت دلار امروز دوشنبه، با کاهش پلکانی در کریدور ششم یک پله عقب‌نشینی کرد و افت ارزش نزدیک به هزار تومانی داشت. معامله‌گران، مداخله سیاست‌گذار در بازار را دلیل کاهش قیمت دلار می‌دانند.

قیمت دلار در معاملات نقدی سومین روز هفته کاهش ارزش پیدا کرد. این اسکناس، روز دوشنبه را در پله چهارم کریدور ششم آغاز کرد و با افت پلکانی به پله‌های پایانی کانال سوم این کریدور برگشت.

هرچند اسکناس آمریکایی با افزایش قابل توجهی هفته نیمه‌تعطیل گذشته را سپری کرد، اما این هفته با فرود‌های پلکانی در حال برگشت از این مسیر است. شب گذشته، محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی پس از گذشت یک هفته از رشد شارپی قیمت در بازار‌های مالی، سرانجام به نوسانات نرخ ارز واکنش نشان داد و افزایش قیمت دلار را زودگذر عنوان کرد.

دلار ۱۰۰۰ تومان ریزش کرد

معامله‌گران معتقدند، برگشت قیمت دلار تا پایان هفته ادامه دارد، اما این کاهش به اندازه رشد قیمت نخواهد بود و به صورت پلکانی و محدود است.

ارز‌های مهم کاهشی شدند

قیمت درهم امروز با کاهش ۲۰۰ تومانی بازگشایی شد. در لحظه نگارش این گزارش، درهم با قیمت ۱۷ هزار و ۳۰۰ تومان در حال معامله است. تتر در شروع معاملات امروز هزار و ۱۰۰ تومان کاهش قیمت پیدا کرد و روی رقم ۶۳ هزار و ۹۰۰ تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش۸۸۰ تومانی به کانال ۸۱ هزار تومانی برگشت و با رقم ۸۱ هزار و ۱۰ تومان در حال معامله است. امروز یورو با کاهش ۷۵۰ تومانی کانال ۷۰ هزار تومانی را از دست داد و روی رقم ۶۹ هزار و ۵۳۰ تومانی معامله شد.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز با رقم ۴۳ هزار و ۵۶۷ تومان و حواله دلار با رقم ۴۰ هزار و ۶۴۸ تومان عرضه شد و نسبت به روز گذشته تغییر قیمت نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی