تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

با این ۳ ویتامین از پوکی استخوان جلوگیری کنید

بعضی از ویتامین‌ها هستند که بیشتر از بقیه می‌توانند در سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان نقش داشته باشند که در این مطلب می‌خوانید.

کد خبر: ۱۶۳۶۲۸
۱۱:۲۵ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۳

با این ۳ ویتامین از پوکی استخوان جلوگیری کنید

دیدارنیوز: تقویت استخوان اهمیت بسیاری در سلامت بدن دارد. ویتامین‌های مفید، تاثیر بسزایی در استحکام و مراقبت از استخوان دارند بنابراین باید با این ویتامین‌ها آشنا شوید.

به نقل از بهداشت نیوز، سلامت استخوان اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر استخوان سالمی نداشته باشید، در انجام کار‌های روزانه دچار مشکل می‌شوید. بعضی از ویتامین‌ها هستند که بیشتر از بقیه می‌توانند در سلامت استخوان‌هایمان نقش داشته باشند که در این قسمت آن‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

ویتامین D

ویتامین D اولین و مهم‌ترین ویتامینی است که برای سلامت استخوان‌ها مورد نیاز است. باید از طریق نور آفتاب یا از طریق قرص ویتامین D، آن را به بدن‌تان برسانید و از پوکی استخوان و شکنندگی آن جلوگیری کنید؛ البته قرص ویتامین D را هر دو هفته یکبار میخورند و نباید در مصرفِ آن زیاده‌روی کنید.

ویتامین A

ویتامین A برای سلامت بدن، تولید مثل، سیستم ایمنی، رشد بدن و سلامت استخوان بسیار عالی است؛ همچنین بینایی را تقویت می‌کند و اگر می‌خواهید استخوان سالمی داشته باشید، می‌توانید از آن استفاده کنید.

ویتامین K

ویتامین K عامل جذب ویتامین‌های ضروری برای سلامت استخوان می‌باشد و باعث می‌شود که رشد استخوان سالم اتفاق بیفتد. پروتئین‌های ضروری را فعال می‌کند که روی سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان موثر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی